
reklamacyjne
Hellobot – voicebot wspierający obsługę reklamacji
Wysyłanie reklamacji listownie jest niewygodne i zajmuje mnóstwo czasu.
Odwiedzenie placówki też nie zawsze wchodzi w grę. Tymczasem
jest prosty sposób, aby ułatwić zarządzanie reklamacjami
i dać klientom prostą metodę ich zgłaszania.
Hellobot sprawdza się świetnie jako pośrednik między klientem a firmą,
gdy pojawia się potrzeba reklamowania wadliwych towarów.
W sposób automatyczny przyjmuje on zgłoszenie i przesyła je
do konsultantów rozpatrujących owe sprawy. Później pozostaje
w kontakcie z klientem, aby był on na bieżąco informowany
o aktualnym statusie jego sprawy.
Dlaczego warto?
Bot zawsze pobiera informacje z bazy w czasie rzeczywistym,
więc wie, na jakim etapie jest zgłoszenie klienta.
W przypadku przyjmowania zgłoszeń robi to niezwykle szybko
i konkretnie, aby nie marnować czasu osoby dzwoniącej.
- Zgłaszanie reklamacji jest możliwe nieprzerwanie przez całą dobę i codziennie
- System na bieżąco aktualizuje bazę zgłoszeń i przesyła do bota informacje o statusach
- Klient otrzymuje informacje o swojej sprawie na każdym etapie.
- Szybka pomoc ze względu na fakt, iż bot może obsługiwać wielu klientów naraz
- Dział obsługi klienta zostaje odciążony, dzięki czemu może efektywnie pracować
- Zgłaszanie reklamacji trwa zaledwie kilka chwil
Jakie operacje może obsłużyć bot?
Proces reklamacji może być dla wielu klientów stresujący
i zbyt czasochłonny – ale nie z Hellobotem.
Przyjmowanie reklamacji, aktualizowanie ich
i udzielanie informacji na ich temat jest proste dzięki automatyzacji.

Jak może wyglądać rozmowa?
Klient musi podać Hellobotowi wszystkie niezbędne
informacje wymagane do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.
W zależności od firmy zestaw pytań będzie się nieco różnił.
Po zatwierdzeniu sprawa klienta zostanie rozpatrzona przez dział obsługi.


Jak uruchomić bota?
Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika.
Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Voicebot umożliwia komunikację z klientem poprzez wydawanie poleceń głosowych, które są rozumiane przez sztuczną inteligencję za pomocą technologii automatic speech recognition. Bot staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem stosowanym w różnych branżach, w tym także w centralach dyspozytorskich, gdzie jest odpowiedzialny za automatyzację systemu obsługi telefonicznej. Dzięki wdrożeniu bota głosowego do centrali dyspozytorskiej komunikacja staje […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Najczęściej zadawane pytania klientów, którzy chcą skontaktować się z placówką medyczną rozwiązywane są za pomocą kontaktu telefonicznego. W teorii to szybki i prosty sposób na uzyskanie odpowiedzi. Niestety, w praktyce wygląda to zupełnie inaczej, linie telefoniczne są przeciążone a klienci sfrustrowani długim oczekiwaniem na rozmowę z konsultantem. Aby usprawnić komunikację telefoniczną w twojej firmie, można […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Automatyzowanie wywiadów i ankiet poprzez wdrożenie voicebota do firmy cieszy się coraz większą popularnością. Nowoczesne i innowacyjne rozwiązanie przyciąga zainteresowanie wielu przedsiębiorstw. Voicebot to program komputerowy, który umożliwia prowadzenie ankiet i wywiadów za pomocą głosu i technologii Automatic Speech Recognition, które pozwala na interpretację ludzkiej mowy. Bota można wykorzystać do zbierania danych od klientów przy […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Wyobrażając sobie boty, które pracują w sklepach mamy w głowie obraz robota humanoidalnego, który pakuje zakupy do koszyka, a następnie przynosi je pod drzwi. Realnie bot zakupowy to jedynie program komputerowy, który pozwala na oszczędność czasu klientów poprzez szybką odpowiedź na zadane pytanie lub błyskawiczne porównanie cen produktów. Bota wyróżnia przyjemny interfejs głosowy, który niezależnie […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Profesjonalna obsługa klienta za pomocą botów głosowych to odpowiedź na nowe potrzeby klientów. Dzięki wdrożeniu botów działy obsługi klienta będą mogły odciążyć pracowników, a jednocześnie osiągną większą produktywność i efektywność. Voicebot gwarantuje zawsze tak samo wysoki poziom obsługi klienta, ponieważ działa zgodnie z wyznaczonym scenariuszem rozmowy. Sztuczna inteligencja zyskuje na popularności nie tylko wśród firm, […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Nowoczesne boty głosowe do prowadzenia rozmów to świetna pomoc dla telemarketingu w pozyskiwaniu nowych klientów. Zlecanie powtarzalnych zadań sztucznej inteligencji pomaga zespołowi działać efektywniej. Voicebot odpowiada na najczęściej zadawane pytania i przedstawia ofertę firmy klientom. Zainteresowanie ofertą firm, które postanowiły wesprzeć swoje działy telemarketignu sztuczną inteligencją wzrasta nawet czterokrotnie, porównując do wyników uzyskiwanych za pomocą […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Automatyzacja procesu generowania leadów sprzedażowych za pomocą sztucznej inteligencji może poprawić pozyskiwanie leadów w szybki i efektywny sposób. Generowanie leadów sprzedażowych to jeden z najważniejszych celów w B2B i działaniach content marketingu. Odpowiednie połączenie narzędzi wspomagających proces lead generation może praktycznie całkowicie zautomatyzować proces pozyskiwania leadów sprzedażowych. Automatyzacja jest kluczową strategią dla firm o każdej […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Wymagania klientów nieustannie rosną, a przedsiębiorstwa zastanawiają się, jak utrzymać wysoki poziom obsługi klienta, kiedy poprzeczka jest coraz wyżej. Sprostanie potrzebom klientów, a jednocześnie utrzymanie obecnego standardu obsługi i zachowanie indywidualnego podejścia są nie lada wyzwaniem. Profesjonalna obsługa klienta wymaga odpowiedniego podejścia, to złożony proces, ale jednocześnie bardzo istotny dla firm, szczególnie tych, które chcą […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Nowe rozwiązania oparte o technologie głosowe mogą uzupełnić braki kadrowe na stanowiskach contact center. Bot głosowy to idealny pomocnik w automatyzacji miękkiej windykacji. Utrzymanie tradycyjnego działu windykacji staje się coraz bardziej kosztowne, a pracownicy nierzadko mają złą opinię u dłużników. Firmy szukają nowych rozwiązań by zastąpić dotychczasową obsługę klienta sztuczną inteligencją i pomóc pracownikom w […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Automatyzacja w procesie komunikacji jest w stanie zaoszczędzić sporo czasu. Opiera się ona na technologii, która stara się zrozumieć potrzeby klienta bez konieczności angażowania konsultanta. Komunikacja z klientem to często bardzo złożony proces, nierzadko powtarzalny i czasochłonny, podczas którego przetwarzane są ogromne ilości danych. Automatyzacja nie tylko zabezpiecza przed błędami, ale również niesamowite usprawnienie w […]