
Hellobot – voicebot dla windykacji miękkiej
Procesy windykacyjne to niezwykle delikatny i trudny temat.
Z tego powodu użycie maszyn w kontakcie z wierzycielami w celu przypominania
im o zaległościach i analizy rezultatów to najlepszy
pomysł na optymalizację i usprawnienie tego procesu.
Dzięki Hellobotowi, możemy wesprzeć Twoje działania w windykacji długów,
oferując polubowną obsługę windykacji oraz system przypominania
o przeterminowanych zobowiązaniach. Udowodniono, że boty głosowe jako
windykatorzy uzyskują spektakularne rezultaty unikając przy tym
błędów mogących nadszarpnąć zaufanie w relacjach biznesowych.
Dlaczego warto?
Obniżenie kosztów procesów może być jedną z większych
zalet w przypadku użycia rozwiązań głosowych w windykacji.
Wiele firm nie kontaktuje się z wierzycielami, gdyż nie mogą sobie
pozwolić na marnowanie czasu i pieniędzy bez
gwarancji uzyskania pożądanych efektów.
- Zwiększenie sukteczności monitoringu i wczesnej windykacji poprzez automatyzację procesów, integrację z call center i innymi kanałami elektronicznymi
- Niski koszt obsługi masowego procesu
- Skalowalność możliwa do osiągnięcia w prosty sposób
- Trudne sprawy lepiej rozwiązywać w kontakcie z maszyną
- Przesunięcie konsultantów do bardziej skomplikowanych tematów
- Wyższa skuteczność wpłat
Jakie operacje może obsłużyć bot?
Hellobot to zapewnienie, że proces windykacji będzie prosty
dla obu stron, nawet w przypadku trudnych i delikatnych spraw.
Możemy zautomatyzować cały proces od początku
lub uzupełnić istniejący system.

Jak może wyglądać rozmowa?
Klienci są bardziej skłonni rozmawiać z botem głosowym niż człowiekiem
w trudnych i krępujących sprawach, jakim jest windykacja
zaległych należności. Brak nacechowania emocjonalnego pozwala
przeprowadzić rozmowę w sposób sprawny i skuteczny.


Jak uruchomić bota?
Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika.
Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?

- Posted on
- Anna Kufel
Sztuczna inteligencja od lat wspiera branżę medyczną w automatyzacji codziennych procesów. Roboty pomagają lekarzom w komunikacji z pacjentem, organizacji wizyt, a nawet w coraz efektywniejszej diagnostyce. Nie próżnują również w czasach pandemii. Jak wykorzystujemy voiceboty w walce z koronawirusem i na których płaszczyznach sprawdzają się najlepiej? Oto przegląd branżowych rozwiązań głosowych – niewidzialnych pomocników wspierających […]

- Posted on
- Anna Kufel
Nowy rok, nowy voicebot? Sztuczna inteligencja nie śpi, a jej rozwój wpływa też na rozwiązania głosowe. Choć nadal są relatywnie świeże, znajdują swoje miejsce na rynku i biorą udział w czynnym rozwoju kolejnych przemysłów. Wciąż czekamy na moment kiedy wystrzelą niczym rakieta, ale póki co przedstawiamy kilka najbardziej realistycznych prognoz na 2021 rok. Trudne czasy […]

- Posted on
- Anna Kufel
Ostatnia dekada przyniosła znaczny skok zachorowań w obszarze zdrowia psychicznego. Szacuje się, że ponad 264 miliony osób na całym świecie choruje obecnie na depresję, 1 na 5 dzieci i nastolatków cierpi na choroby psychiczne, a uzależnienie od alkoholu potrafi zabić nawet 3 miliony kobiet i mężczyzn rocznie. Statystyki są nieubłagane, ale wszystkie te zaburzenia mogą […]

- Posted on
- Anna Kufel
Jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić, że sztuczna inteligencja i tworzone na jej podstawie narzędzia staną się tak popularnym, powszechnie używanym udogodnieniem. Samochód radzący sobie na drodze bez kierowcy? Odkurzacz sprzątający mieszkanie podczas naszej nieobecności? Asystent głosowy zastępujący człowieka w obsłudze klienta? To tylko niektóre z wynalazków, które mają za zadanie zapewnić nam […]

- Posted on
- Beata Slupek
Aplikacja Hellobot, personalizowany voicebot, jest innowacyjnym projektem opartym o komendy głosowe, które są jedyną formą komunikacji użytkownika i stanowią interfejs głosowy (voice user interface) oprogramowania. Naszym celem było zbudowanie platformy umożliwiającej uruchamianie botów głosowych automatyzujących procesy biznesowe w kanale głosowym. Specyfika tego nowoczesnego rozwiązania niosła za sobą konieczność zastosowania do niego odpowiednich technik i metod […]

- Posted on
- Hellobot team
Z jednej strony, w dobie digitalizacji oraz w wyniku pandemii odcinającej nas od klasycznych usług oczekujemy wygodnych rozwiązań mobilnych. Z drugiej – medycyna wciąż kojarzy nam się z kontaktem bezpośrednim lekarza z pacjentem i trochę ciężko nam zrozumieć, jak można wystawiać diagnozy online. Tymczasem telemedycyna prężnie się rozwija, a boty stają się jej integralną częścią. […]

- Posted on
- Hellobot team
Żyjemy w czasach, w których coraz więcej czynności wykonują za nas komputery. Zdarza się, że potrzebują naszej pomocy, lecz i tak sprawnie automatyzują wiele działań. Czasem mogą wręcz zastąpić człowieka i wykonywać jego obowiązki. Kiedyś zaskoczeniem były boty, które mogły odpisywać na wiadomości tekstowe. Teraz możemy z taką maszyną porozmawiać – na przykład przez telefon. […]

- Posted on
- Hellobot team
Call center wciąż cieszy się niesłabnącą popularnością wśród firm, którym zależy na sprawnej i skalowalnej obsłudze klienta. Zdarza się jednak, że takie rozwiązanie okazuje się zupełnie nieefektywne i nie sprawdza się w momentach, kiedy rośnie liczba zapytań, a pracownicy są zasypani pracą lub wtedy, kiedy chcemy zaoferować swoim odbiorcom więcej usług. Istnieje wiele sposobów na […]

- Posted on
- Hellobot team
Nowocześni konsumenci mają coraz większe wymagania. Nie jest to zresztą nic dziwnego – ciągła cyfryzacja i automatyzacja procesów biznesowych przyzwyczaja ich do błyskawicznej reakcji na ich potrzeby. Obsługa klienta dostępna 24/7, stały kontakt z firmami, wydzwanianie bez potrzeby tylko po to, aby czekać na swoją kolej, załatwianie codziennych spraw wyłącznie za pomocą smartfona – lista […]

- Posted on
- Hellobot team
Planowanie procesu przeprowadzenia warsztatów produktowych dla naszej najświeższej innowacyjnej usługi o nazwie Hellobot – spersonalizowanego bota głosowego dla niemal każdego biznesu – okazało się nie lada wyzwaniem. Ale udało się! W tym poście znajdziecie case study produktu wraz z naszymi głównymi celami, rozwiązaniami i wynikami, jakie udało nam się osiągnąć. Zapnijcie pasy. Ruszamy! Hellobot to […]