loader
undraw_lightbulb_moment_evxr
Funkcjonalności telefonicznego bota głosowego

Co potrafi Hellobot?

Hellobot może być nazywany botem głosowym, voicebotem,
wirtualny konsultantem, inteligentną automatyczną sekretarką
czy cyfrowym pracownikiem call-center.
Jest to sztuczna inteligencja stworzona do wykonywania
i odbierania połączeń telefonicznych, żeby zrealizować
konkretne procesy w konkretnych branżach.


Bot głosowy może mieć różną osobowość, może różnie się nazywać,
może mówić głosem aktora, kogoś znanego lub głosem cyfrowym.
Proces personalizacji ujęty jest w naszej standardowej ofercie.
Bot głosowy to jednak przede wszystkim bezbłędne wykonywanie i odbieranie
połączeń telefonicznych zgodnie z wyznaczonym harmonogramem
oraz scenariuszem rozmowy.
Przekonaj się jak wiele potrafi Hellobot.

Czy brakuje funkcjonalności, którą jesteś zainteresowany? Daj nam znać jakiej!

undraw_goals_w8tw
Korzyści z automatyzacji call center

Czego mogę się spodziewać?

Wdrożenia copy
Procesy wdrożeniowe Hellobota

Jak wygląda wdrożenie?


Proces wdrożenia Hellobota może przebiegać na 2 sposoby.
Pierwszy to zastosowanie gotowego rozwiazania dedykowanego pod predefiniowane procesy.  
Takie wdrożenie zajmuje mniej czasu niż standardowe wdrożenie nowego pracownika do pracy.
Druga opcja, jaką oferujemy to dostosowanie Hellobota pod indywidualne potrzeby Klienta.

wdrożenie automatycznego call center
undraw_observations_mejb
Jak to działa od strony technicznej?

Czy rozmowa z botem będzie naturalna?

Zaawansowana technologia przetwarzania języka naturalnego sprawia, 
że rozmowa prowadzona z botem nie odbiega od rozmowy z człowiekiem.
Bot głosowy Hellobot potrafi rozpoznawać intencję rozmówcy, która zawiera rozbudowany system słownictwa lub wynika z kontekstu. Hellobot na bieżąco modyfikuje scenariusz rozmowy, w zależności od sensu wypowiedzi rozmówcy, dopasowując się do dynamiki wypowiedzi i użytych fraz. 


Działanie bota można opisać w następujący uproszczony sposób. Bot zamienia mowę ciągłą na tekst, który trafia do silnika przetwarzania języka (
NLP – Natural Language Processing). Silnik generuje odpowiedź, która jest zamieniana na głos za pomocą syntezatora (TTS – Text to Speech) lub poprzez odegranie nagrań lektorskich. 

Bot głosowy może być zintegrowany z istniejącymi rozwiązaniami Call Center, systemami CRM czy bazami danych, lub stanowić samodzielne rozwiązanie.

Artykuły o botach głosowych

Potrzebujesz wiedzieć więcej?