
Co potrafi Hellobot?
Hellobot może być nazywany botem głosowym, voicebotem,
wirtualny konsultantem, inteligentną automatyczną sekretarką
czy cyfrowym pracownikiem call-center.
Jest to sztuczna inteligencja stworzona do wykonywania
i odbierania połączeń telefonicznych, żeby zrealizować
konkretne procesy w konkretnych branżach.
Bot głosowy może mieć różną osobowość, może różnie się nazywać,
może mówić głosem aktora, kogoś znanego lub głosem cyfrowym.
Proces personalizacji ujęty jest w naszej standardowej ofercie.
Bot głosowy to jednak przede wszystkim bezbłędne wykonywanie i odbieranie
połączeń telefonicznych zgodnie z wyznaczonym harmonogramem
oraz scenariuszem rozmowy.
Przekonaj się jak wiele potrafi Hellobot.
Czy brakuje funkcjonalności, którą jesteś zainteresowany? Daj nam znać jakiej!
Czego mogę się spodziewać?
- Spójne doświadczenia klientów w każdym kontakcie. Niezależnie od tego, jak wiele razy kontaktuje się klient, rozmowy prowadzone są zawsze według wymaganego standardu
- Dostępność 24/7 - Nasz bot głosowy może odbierać i wykonywać połączenia automatyzując procesy w call center w dowolnie zaplanowanych godzinach, nawet 24 godziny na dobę.
- Optymalizacja kosztów - Obniżenie kosztów obsługi pojedynczego kontaktu w kanale telefonicznym w porównaniu do obsługi przez konsultanta w call center
- Komfort dostępu do informacji - Boty głosowe wspierające klientów dają dostęp do bazy wiedzy w sposób dużo bardziej przystępny niż w formie tekstu
- Łatwość wdrożenia i integracji profilowane pod konkretną branżę i proces boty głosowe skracają do minimum czas wdrożenia i generują korzyści szybciej niż jakiekolwiek inne rozwiązania funkcjonujące na rynku
- Przewaga konkurencyjna dzięki automatyzacji i skalowalności. Wdrażając boty głosowe dołączasz do innowacyjnych firm na rynku jasno sygnalizując klientom aspiracje do najwyższej jakości obsługi
- Skalowalność - Możesz dowolnie zwiększać ilość pracujących botów i obsługiwanych procesów, bez żmudnych i długotrwałych procesów rekrutacji i szkoleń
- Jakość obsługi - Nasze boty głosowe nie popełniają błędów, gwarantując realizację procesu zgodnie z wymaganą ścieżką i w standaryzowany sposób

Jak wygląda wdrożenie?
Proces wdrożenia Hellobota może przebiegać na 2 sposoby.
Pierwszy to zastosowanie gotowego rozwiazania dedykowanego pod predefiniowane procesy.
Takie wdrożenie zajmuje mniej czasu niż standardowe wdrożenie nowego pracownika do pracy.
Druga opcja, jaką oferujemy to dostosowanie Hellobota pod indywidualne potrzeby Klienta.

Czy rozmowa z botem będzie naturalna?
Zaawansowana technologia przetwarzania języka naturalnego sprawia,
że rozmowa prowadzona z botem nie odbiega od rozmowy z człowiekiem.
Bot głosowy Hellobot potrafi rozpoznawać intencję rozmówcy, która zawiera rozbudowany system słownictwa lub wynika z kontekstu. Hellobot na bieżąco modyfikuje scenariusz rozmowy, w zależności od sensu wypowiedzi rozmówcy, dopasowując się do dynamiki wypowiedzi i użytych fraz.
Działanie bota można opisać w następujący uproszczony sposób. Bot zamienia mowę ciągłą na tekst, który trafia do silnika przetwarzania języka (NLP – Natural Language Processing). Silnik generuje odpowiedź, która jest zamieniana na głos za pomocą syntezatora (TTS – Text to Speech) lub poprzez odegranie nagrań lektorskich.
Bot głosowy może być zintegrowany z istniejącymi rozwiązaniami Call Center, systemami CRM czy bazami danych, lub stanowić samodzielne rozwiązanie.
Potrzebujesz wiedzieć więcej?

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Wielka rewolucja w obszarze obsługi klienta już trwa, a pionierem tej zmiany jest sztuczna inteligencja. Contact center, które kiedyś opierały się głównie na interakcjach ludzi, teraz korzystają z zaawansowanych technologii AI (artificial intelligence), aby zapewnić bardziej efektywną, spersonalizowaną i wydajną obsługę klienta. W tym artykule przyjrzymy się, jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje contact center i jakie […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Ostatnie lata przynoszą przełomową transformację w branży finansowej, a kluczowym czynnikiem tej zmiany jest automatyzacja głosowa. To zaawansowane podejście opiera się na wykorzystaniu programów komputerowych, które czerpią pełną moc ze sztucznej inteligencji, w tym technologii takich jak automatic speech recognition (rozpoznawanie mowy) i przetwarzanie języka naturalnego. Jednak to interfejs głosowy staje się gwiazdą tej transformacji […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
W świecie technologii, który nieustannie się rozwija, voiceboty stają się nieodłącznym elementem wielu branż, przynosząc rewolucję w sposobie, w jaki komunikujemy się z maszynami. Bot głosowy, czyli program komputerowy wykorzystujący technologie rozpoznawania mowy i sztucznej inteligencji, pozwala użytkownikom na interakcje z systemami przy użyciu naturalnego języka, oferując odpowiedzi i działania na podstawie wcześniej zdefiniowanych skryptów […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Wyobraźmy sobie, że zamiast klikania i przewijania stron, po prostu mówimy swojemu urządzeniu, co chcielibyśmy kupić, a ono załatwia za nas resztę pracy. Brzmi niewiarygodnie? To właśnie kierunek, w którym podąża obecnie sektor e-commerce. Automatyzacja głosowa nie tylko upraszcza proces zakupów, ale także czyni go bardziej intuicyjnym i dostosowanym do indywidualnych potrzeb klienta. Ale zanim […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
W dzisiejszym świecie technologie głosowe stały się nieodzowną częścią naszej codzienności. Od momentu, gdy po raz pierwszy usłyszeliśmy zapowiedź „Naciśnij 1, aby porozmawiać z przedstawicielem”, technologia ta przeszła długą drogę. Zanim jednak zagłębimy się w kluczowe różnice między tradycyjnym IVR a voicebotami napędzanymi przez sztuczną inteligencję, warto zrozumieć podstawy. Celem tego artykułu jest nie tylko […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Service desk, czyli punkt pomocy technicznej, jest nieodłącznym elementem pracy wielu firm. W miarę jak technologie stają się coraz bardziej złożone, rośnie również potrzeba zapewnienia sprawnego wsparcia dla pracowników korzystających z różnego rodzaju systemów i aplikacji. Aby jednak service desk mógł sprostać tym wymaganiom, musi być wyposażony w odpowiednie narzędzia i funkcjonalności. W tym artykule […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Voicebot w infokiosku to rozwiązanie, które umożliwia interakcję użytkownika z kioskiem w przestrzeni publicznej za pomocą głosu. Dzięki temu dana osoba może uzyskać informacje lub wykonać określone czynności, nie musząc korzystać z klawiatury, myszki lub ekranu dotykowego. Jak dokładnie działa i kiedy przydaje się pomoc tego zaawansowanego asystenta głosowego? Dziś odpowiemy na pytanie, czy bot […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Technologie głosowe stają się coraz bardziej popularne w kontekście budowania inteligentnych miast, zwanych też smart city. Wprowadzenie systemów głosowych może poprawić jakość życia mieszkańców oraz sprzyjać wydajności infrastruktury miejskiej i lepszemu zarządzaniu. Jak zatem wykorzystać voicebota i inne technologie głosowe, aby budować inteligentne miasta przyszłości? Przeglądamy najważniejsze dostępne innowacje. Inteligentne miasto – zintegrowany system zarządzania […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Dziś coraz częściej słyszymy terminy Service Desk i Helpdesk. Oba pojęcia odnoszą się do działów, które zajmują się obsługą klientów oraz udzielaniem pomocy technicznej, jednak czy na pewno są to synonimy? W tym artykule postaramy się przybliżyć różnice między tymi dwoma działami. Czym jest help desk? Definicja terminu Help desk to zespół, którego zadaniem jest […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Voicebot umożliwia komunikację z klientem poprzez wydawanie poleceń głosowych, które są rozumiane przez sztuczną inteligencję za pomocą technologii automatic speech recognition. Bot staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem stosowanym w różnych branżach, w tym także w centralach dyspozytorskich, gdzie jest odpowiedzialny za automatyzację systemu obsługi telefonicznej. Dzięki wdrożeniu bota głosowego do centrali dyspozytorskiej komunikacja staje […]