
Co potrafi Hellobot?
Hellobot może być nazywany botem głosowym, voicebotem,
wirtualny konsultantem, inteligentną automatyczną sekretarką
czy cyfrowym pracownikiem call-center.
Jest to sztuczna inteligencja stworzona do wykonywania
i odbierania połączeń telefonicznych, żeby zrealizować
konkretne procesy w konkretnych branżach.
Bot głosowy może mieć różną osobowość, może różnie się nazywać,
może mówić głosem aktora, kogoś znanego lub głosem cyfrowym.
Proces personalizacji ujęty jest w naszej standardowej ofercie.
Bot głosowy to jednak przede wszystkim bezbłędne wykonywanie i odbieranie
połączeń telefonicznych zgodnie z wyznaczonym harmonogramem
oraz scenariuszem rozmowy.
Przekonaj się jak wiele potrafi Hellobot.
Czy brakuje funkcjonalności, którą jesteś zainteresowany? Daj nam znać jakiej!
Czego mogę się spodziewać?
- Spójne doświadczenia klientów w każdym kontakcie. Niezależnie od tego, jak wiele razy kontaktuje się klient, rozmowy prowadzone są zawsze według wymaganego standardu
- Dostępność 24/7 - Nasz bot głosowy może odbierać i wykonywać połączenia automatyzując procesy w call center w dowolnie zaplanowanych godzinach, nawet 24 godziny na dobę.
- Optymalizacja kosztów - Obniżenie kosztów obsługi pojedynczego kontaktu w kanale telefonicznym w porównaniu do obsługi przez konsultanta w call center
- Komfort dostępu do informacji - Boty głosowe wspierające klientów dają dostęp do bazy wiedzy w sposób dużo bardziej przystępny niż w formie tekstu
- Łatwość wdrożenia i integracji profilowane pod konkretną branżę i proces boty głosowe skracają do minimum czas wdrożenia i generują korzyści szybciej niż jakiekolwiek inne rozwiązania funkcjonujące na rynku
- Przewaga konkurencyjna dzięki automatyzacji i skalowalności. Wdrażając boty głosowe dołączasz do innowacyjnych firm na rynku jasno sygnalizując klientom aspiracje do najwyższej jakości obsługi
- Skalowalność - Możesz dowolnie zwiększać ilość pracujących botów i obsługiwanych procesów, bez żmudnych i długotrwałych procesów rekrutacji i szkoleń
- Jakość obsługi - Nasze boty głosowe nie popełniają błędów, gwarantując realizację procesu zgodnie z wymaganą ścieżką i w standaryzowany sposób

Jak wygląda wdrożenie?
Proces wdrożenia Hellobota może przebiegać na 2 sposoby.
Pierwszy to zastosowanie gotowego rozwiazania dedykowanego pod predefiniowane procesy.
Takie wdrożenie zajmuje mniej czasu niż standardowe wdrożenie nowego pracownika do pracy.
Druga opcja, jaką oferujemy to dostosowanie Hellobota pod indywidualne potrzeby Klienta.

Czy rozmowa z botem będzie naturalna?
Zaawansowana technologia przetwarzania języka naturalnego sprawia,
że rozmowa prowadzona z botem nie odbiega od rozmowy z człowiekiem.
Bot głosowy Hellobot potrafi rozpoznawać intencję rozmówcy, która zawiera rozbudowany system słownictwa lub wynika z kontekstu. Hellobot na bieżąco modyfikuje scenariusz rozmowy, w zależności od sensu wypowiedzi rozmówcy, dopasowując się do dynamiki wypowiedzi i użytych fraz.
Działanie bota można opisać w następujący uproszczony sposób. Bot zamienia mowę ciągłą na tekst, który trafia do silnika przetwarzania języka (NLP – Natural Language Processing). Silnik generuje odpowiedź, która jest zamieniana na głos za pomocą syntezatora (TTS – Text to Speech) lub poprzez odegranie nagrań lektorskich.
Bot głosowy może być zintegrowany z istniejącymi rozwiązaniami Call Center, systemami CRM czy bazami danych, lub stanowić samodzielne rozwiązanie.
Potrzebujesz wiedzieć więcej?

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Amazon zrewolucjonizował zakupy online już w 1995 roku i wciąż wiedzie prym na rynku e-commerce. Choć od tego czasu zmieniło się naprawdę wiele, największą rewolucję wprowadziła Alexa – cyfrowa asystentka Amazona, która powstała między innymi po to, aby usprawnić proces robienia zakupów. Oprócz kontrolowania natężenia światła, odtwarzania muzyki i regularnych pobudek, Alexa, wraz z rozwiązaniami […]

- Posted on
- Anna Kufel
Żyjemy w czasach, w których zamówienie taksówki sprowadza się do kilku kliknięć w aplikacji. Są jednak klienci, którzy wolą robić to w tradycyjny sposób – czyli dzwoniąc – i przemysł taksówkarski powinien dostosować się również do nich. Nie musi to oznaczać zatrudniania zespołu pracowników zmuszonych do odbierania setek połączeń telefonicznych dziennie. Dziś taka usługa może […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Świat nieustannie idzie do przodu, ewoluuje i dostosowuje się do potrzeb konsumentów oraz globalnych warunków. Według ekspertów pandemia przyspieszyła cyfrową rewolucję nawet o 7 lat, a wartość światowego rynku sztucznej inteligencji ma szansę wzrosnąć do 190 miliardów dolarów do 2025 roku. Mieliśmy okazję być świadkiem tego technologicznego boomu, szczególnie w przypadku botów głosowych. Stworzono już […]

- Posted on
- Anna Kufel
Dzisiejsza technologia umożliwia przeprowadzenie swobodnej rozmowy telefonicznej z różnymi rodzajami rozwiązań głosowych. Pozwalają one na zastąpienie człowieka w miejscach, gdzie konwersacja u podstaw sprowadza się do zestawu wypowiedzi oraz odpowiedzi, powtarzalnych w każdej rozmowie. Hellobot jako bot głosowy pozwala na kompleksowe przetwarzanie zapytań użytkownika, udostępniając szereg różnego rodzaju możliwości o charakterze sztucznej inteligencji oraz integrację […]

- Posted on
- Anna Kufel
Czy wiedzieliście, że pierwsze systemy rozpoznające mowę powstały już w latach 50. XX wieku? Choć początkowo były w stanie zrozumieć jedynie liczby, dziś, po ponad 70 latach ciągłego rozwoju, osiągnęły wreszcie ludzki poziom dokładności. Stale obserwujemy jak rozwijają się w różnych przemysłach i łączą z innymi technologicznymi nowinkami. A jedną z nich jest właśnie IoT […]

- Posted on
- Anna Kufel
Pamiętacie rodzinę Jetsonów ze słynnej kreskówki Hanna-Barbera? Czy wiecie, że ten stworzony w latach 60. sitcom przewidział większość nowoczesnych technologicznych trendów wprowadzonych lata po jego produkcji? Wideokonferencje, tablety, roboty sprzątające, smartwatche, drony, płaskie telewizory i hologramy to tylko niektóre z nich, lecz czegoś ewidentnie brakuje – nie doczekaliśmy się jeszcze latających samochodów. Trzeba jednak przyznać, […]

- Posted on
- Anna Kufel
Ghost kitchen, znane również pod nazwami wirtualna restauracja, shadow, dark lub cloud kitchen, to względnie nowa inicjatywa, która ujrzała światło dzienne około 2 lata temu. Choć kuchnia prowadzona przez duchy wydaje się świetną koncepcją wyciągniętą wprost ze stronic Harry’ego Pottera, idea jest zupełnie inna. Nazwa odnosi się do restauracji, które działają tylko i wyłącznie w […]

- Posted on
- Anna Kufel
Słuchasz audiobooków zmywając naczynia, włączasz podcast, kiedy idziesz pobiegać, prosisz Alexę, żeby włączyła Twoją ulubioną muzykę, kiedy bierzesz kąpiel, lub pytasz Siri o prognozę pogody zanim wybierzesz się na wycieczkę? Głos stał się nieodłączną częścią naszego życia – jest naszym codziennym pomocnikiem, dostawcą rozrywki i wszechwiedzącym informatorem. Komunikuje się poprzez lodówki, telewizory, smartwatche i coraz […]

- Posted on
- Anna Kufel
Być może brzmi to dość niewiarygodnie, ale rozwiązania głosowe i aplikacje przeznaczone do rozpoznawania mowy są obecne w świecie logistyki już od początku lat 90. Choć były niezwykle pomocne przez wiele lat, tradycyjne technologie z użyciem wielkich słuchawek i niewygodnych mikrofonów nie są wystarczającą odpowiedzią na wymagania użytkowników i zaawansowanej ery cyfryzacji. Jednak od tamtej […]

- Posted on
- Anna Kufel
Sztuczna inteligencja od lat wspiera branżę medyczną w automatyzacji codziennych procesów. Roboty pomagają lekarzom w komunikacji z pacjentem, organizacji wizyt, a nawet w coraz efektywniejszej diagnostyce. Nie próżnują również w czasach pandemii. Jak wykorzystujemy voiceboty w walce z koronawirusem i na których płaszczyznach sprawdzają się najlepiej? Oto przegląd branżowych rozwiązań głosowych – niewidzialnych pomocników wspierających […]