Gdzie można wykorzystać bota głosowego?
Zapewnienie możliwości kontaktu z usługą czy marką za pomocą smartfona, bez kolejki i opóźnień stało się standardowym wymaganiem klienta. Dostępność usługi i informacji, bez konieczności fizycznej obecności, jest podstawą działania efektywnych firm i biznesów. W kanale telefonicznym klienci oczekują od obsługi call-center pełnej dostępności, braku kolejki i efektywnej możliwości obsługi swojego zgłoszenia. Rozmowa powinna być przeprowadzona w sposób naturalny, ale standaryzowany. Hellobot odpowiada w 100% na te potrzeby. Oferujemy predefiniowane boty głosowe do obsługi kluczowych procesów dla konkretnych branż.
Medycyna
Umawianie, przekładanie i odwoływanie wizyt u lekarzy i specjalistów, informacje o zabiegach i wynikach badań bez kolejek i z dostępnością 24/7 to oferta skierowana do laboratoriów diagnostycznych, prywatnych gabinetów lekarskich, przychodni i szpitali.
Motoryzacja
Informacje o samochodach dostępnych w ofercie, umawianie przeglądów i napraw oraz wstępna diagnostyka samochodów może być realizowana dla dealerów samochodowych, warsztaty samochodowe, stacje diagnostyczne i komisów samochodowych.
Ubezpieczenia
Dobór i zakup ubezpieczenia komunikacyjnego, turystycznego, majątkowego czy na życie, przedłużenie ubezpieczenia oraz zgłaszanie szkód obsługiwane przez wirtualnego doradcę telefonicznego 24 godziny na dobę, bez oczekiwania i przełączania do kolejnych doradców.
Branża Beauty
Umawianie, przekładanie i odwoływanie wizyt, prezentacja informacje o zabiegach i promocjach to oferta dedykowanego bota głosowego dla salonów fryzjerskich, salonów kosmetycznych, SPA i salonów masażu.
Dostawcy ISP/TV/VoIP
Informacje o ofercie, sprzedaż i zamawianie usług, zgłaszanie awarii technicznych czy braku internetu oferujemy dla lokalnych i krajowych dostawców telewizji i internetu.
Energetyka
Dla operatorów systemów dystrybucyjnych, sprzedawców mediów i biur obsługi klienta, oferujemy obsługę kluczowych procesów w kanale telefonicznym jak podawanie stanów liczników, zgłaszania awarii, umawiania wizyt, sprawdzanie statusu spraw, informowanie o wizycie, prezentację oferty czy ocieplanie leadów.
Edukacja
Informacje o ofercie i zajęciach, zapisy na zajęcia oraz informowanie o wynikach egzaminów to bot głosowy dedykowany dla szkół, przedszkoli, szkół językowych i uczelni.
Gastronomia
Zamawianie jedzenia na wynos, rezerwacja stolików oraz prezentacja oferty to usługa dedykowane dla portali do zamawiania posiłków, restauracji, firm cateringowych i pubów.
Hotelarstwo
Dokonywanie, odwoływanie, zmienianie rezerwacji, zamawianie usług dodatkowych czy prezentacja oferty promocyjnej
Nieruchomości
Informacje na temat ofert nieruchomości, zgłoszenie nieruchomości do sprzedaży oraz umawianie na dni otwarte oferujemy deweloperom oraz agencjom pośrednictwa nieruchomości.
Hosting
Sprawdzanie dostępności domen, zakup domen i serwerów wirtualnych, zgłaszanie problemów technicznych oraz resetowanie haseł z pomocą bota głosowego dla providerów usług hostingowych.
Sklepy internetowe
Składanie zamówień, dokonywanie zwrotów i reklamacji oraz informacje o statusach zamówień obsługiwane przez bota głosowego bez pomyłek i oczekiwania na linii.
Transport
Prezentacja informacji o rozkładach lotów tabeli odjazdów i przyjazdów, zakupie i zwrocie biletów oraz zamawianiu taksówek
Fitness
Informacje o ofercie, zakup karnetów, zapisy na zajęcia, przypominanie o zajęciach, ćwiczeniach oraz motywacjach podczas ćwiczeń
Kultura i rozrywka
Umożliwienie zakupu i zwrotu biletów, prezentacja repertuaru, informacja o nadchodzących wydarzeniach oraz wyszukiwanie spektakli zgodnie z wymaganiami klienta
Aktywny wypoczynek
Informacje o ofercie, zakup/zwrot biletów oraz dokonywanie rezerwacji na kręgielni, parkach trampolin, w szkołach narciarskich czy ściankach wspinaczkowych przez wirtualnego recepcjonistę to czysta przyjemność dla sportowców.
Finanse
Informacje o usługach, sprzedaż kart kredytowych i pożyczek gotówkowych doradztwo finansowe, dobór usług, przygotowywanie oferty i realizacja kalkulacji przeprowadzona przez wirtualnego doradcę banku, domu maklerskiego czy funduszu inwestycyjnego.
Turystyka
Informacje o ofercie, wyszukiwanie wycieczek zgodnie z wymaganiami klienta, dokonywanie, odwoływanie i zmienianie rezerwacji oraz informowanie o opóźnieniach w lotach to procesy zdefiniowane dla biur podróży i touroperatorów.
Potrzebujesz wiedzieć więcej?

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Amazon zrewolucjonizował zakupy online już w 1995 roku i wciąż wiedzie prym na rynku e-commerce. Choć od tego czasu zmieniło się naprawdę wiele, największą rewolucję wprowadziła Alexa – cyfrowa asystentka Amazona, która powstała między innymi po to, aby usprawnić proces robienia zakupów. Oprócz kontrolowania natężenia światła, odtwarzania muzyki i regularnych pobudek, Alexa, wraz z rozwiązaniami […]

- Posted on
- Anna Kufel
Żyjemy w czasach, w których zamówienie taksówki sprowadza się do kilku kliknięć w aplikacji. Są jednak klienci, którzy wolą robić to w tradycyjny sposób – czyli dzwoniąc – i przemysł taksówkarski powinien dostosować się również do nich. Nie musi to oznaczać zatrudniania zespołu pracowników zmuszonych do odbierania setek połączeń telefonicznych dziennie. Dziś taka usługa może […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Świat nieustannie idzie do przodu, ewoluuje i dostosowuje się do potrzeb konsumentów oraz globalnych warunków. Według ekspertów pandemia przyspieszyła cyfrową rewolucję nawet o 7 lat, a wartość światowego rynku sztucznej inteligencji ma szansę wzrosnąć do 190 miliardów dolarów do 2025 roku. Mieliśmy okazję być świadkiem tego technologicznego boomu, szczególnie w przypadku botów głosowych. Stworzono już […]

- Posted on
- Anna Kufel
Dzisiejsza technologia umożliwia przeprowadzenie swobodnej rozmowy telefonicznej z różnymi rodzajami rozwiązań głosowych. Pozwalają one na zastąpienie człowieka w miejscach, gdzie konwersacja u podstaw sprowadza się do zestawu wypowiedzi oraz odpowiedzi, powtarzalnych w każdej rozmowie. Hellobot jako bot głosowy pozwala na kompleksowe przetwarzanie zapytań użytkownika, udostępniając szereg różnego rodzaju możliwości o charakterze sztucznej inteligencji oraz integrację […]

- Posted on
- Anna Kufel
Czy wiedzieliście, że pierwsze systemy rozpoznające mowę powstały już w latach 50. XX wieku? Choć początkowo były w stanie zrozumieć jedynie liczby, dziś, po ponad 70 latach ciągłego rozwoju, osiągnęły wreszcie ludzki poziom dokładności. Stale obserwujemy jak rozwijają się w różnych przemysłach i łączą z innymi technologicznymi nowinkami. A jedną z nich jest właśnie IoT […]

- Posted on
- Anna Kufel
Pamiętacie rodzinę Jetsonów ze słynnej kreskówki Hanna-Barbera? Czy wiecie, że ten stworzony w latach 60. sitcom przewidział większość nowoczesnych technologicznych trendów wprowadzonych lata po jego produkcji? Wideokonferencje, tablety, roboty sprzątające, smartwatche, drony, płaskie telewizory i hologramy to tylko niektóre z nich, lecz czegoś ewidentnie brakuje – nie doczekaliśmy się jeszcze latających samochodów. Trzeba jednak przyznać, […]

- Posted on
- Anna Kufel
Ghost kitchen, znane również pod nazwami wirtualna restauracja, shadow, dark lub cloud kitchen, to względnie nowa inicjatywa, która ujrzała światło dzienne około 2 lata temu. Choć kuchnia prowadzona przez duchy wydaje się świetną koncepcją wyciągniętą wprost ze stronic Harry’ego Pottera, idea jest zupełnie inna. Nazwa odnosi się do restauracji, które działają tylko i wyłącznie w […]

- Posted on
- Anna Kufel
Słuchasz audiobooków zmywając naczynia, włączasz podcast, kiedy idziesz pobiegać, prosisz Alexę, żeby włączyła Twoją ulubioną muzykę, kiedy bierzesz kąpiel, lub pytasz Siri o prognozę pogody zanim wybierzesz się na wycieczkę? Głos stał się nieodłączną częścią naszego życia – jest naszym codziennym pomocnikiem, dostawcą rozrywki i wszechwiedzącym informatorem. Komunikuje się poprzez lodówki, telewizory, smartwatche i coraz […]

- Posted on
- Anna Kufel
Być może brzmi to dość niewiarygodnie, ale rozwiązania głosowe i aplikacje przeznaczone do rozpoznawania mowy są obecne w świecie logistyki już od początku lat 90. Choć były niezwykle pomocne przez wiele lat, tradycyjne technologie z użyciem wielkich słuchawek i niewygodnych mikrofonów nie są wystarczającą odpowiedzią na wymagania użytkowników i zaawansowanej ery cyfryzacji. Jednak od tamtej […]

- Posted on
- Anna Kufel
Sztuczna inteligencja od lat wspiera branżę medyczną w automatyzacji codziennych procesów. Roboty pomagają lekarzom w komunikacji z pacjentem, organizacji wizyt, a nawet w coraz efektywniejszej diagnostyce. Nie próżnują również w czasach pandemii. Jak wykorzystujemy voiceboty w walce z koronawirusem i na których płaszczyznach sprawdzają się najlepiej? Oto przegląd branżowych rozwiązań głosowych – niewidzialnych pomocników wspierających […]