
odczytów
Chcąc otrzymać aktualne stany liczników i innych odczytów zużycia energii,
wody, prądu czy gazu, to klient musi pamiętać o sprawdzeniu ich,
a następnie o przesłaniu wyników w odpowiednie miejsce.
To prowadzi do opóźnień i innych problemów.
Hellobot może nie tylko przypominać klientom o tym, aby dokonali odczytów,
ale również pozwala im od razu je przesłać z jego pomocą.
W ten sposób automatycznie zapisuje on wyniki w bazie, aby pracownicy
mieli do nich łatwy dostęp. To obopólna korzyść dla klienta i dostawcy.
Proces staje się szybki i prosty, a wyniki są dostępne bez opóźnień.
Dlaczego warto?
Zautomatyzowanie tego procesu ułatwia życie zarówno klientom,
jak i stronie dostarczającej dane medium. Optymalizacja pozwala
osiągnąć wyniki nieporównywalne z klasycznym przyjmowaniem odczytów.
Bot w konkretny sposób zbiera wyniki i umieszcza je w konkretnej bazie danych.
- Przypominanie klientowi o odczycie z wyprzedzeniem, aby nie dopuścić do zaległości
- Sprawdzanie wielu odczytów jednocześnie w przypadku jednego dostawcy mediów
- Jednoczesne przeprowadzanie odczytów z wieloma klientami
- Automatyczne wprowadzanie wyników do bazy dostawcy i sprawdzanie pod kątem nieprawidłowości
- Konkretne przeprowadzanie procesu rozmowy z klientem, aby skrócić czas odczytu
- Oszczędność zasobów dzięki oddaniu procesu botowi, a nie pracownikom
Jakie operacje może obsłużyć bot?
Proces odczytu staje się niezwykle prosty. Bot wie, o co dokładnie ma zapytać,
bo pobiera informacje z bazy klientów. Podpowiada on klientowi na bieżąco,
jakie wyniki ma podać. Robi to przed ostatecznym terminem,
aby klient nie wysłał odczytów zbyt późno.

Jak może wyglądać rozmowa?
Hellobot zapyta klienta o stan jego liczników, podając konkretne informacje,
o jakie odczyty chodzi. Klient będzie mógł podać liczbę i zatwierdzić przesłanie
odczytu do dostawcy, aby nie musiał tego robić sam. Przypominanie co miesiąc
lub inny okres o dokonaniu odczytów pomoże uzyskać systematyczność.


Jak uruchomić bota?
Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika.
Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Service desk, czyli punkt pomocy technicznej, jest nieodłącznym elementem pracy wielu firm. W miarę jak technologie stają się coraz bardziej złożone, rośnie również potrzeba zapewnienia sprawnego wsparcia dla pracowników korzystających z różnego rodzaju systemów i aplikacji. Aby jednak service desk mógł sprostać tym wymaganiom, musi być wyposażony w odpowiednie narzędzia i funkcjonalności. W tym artykule […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Voicebot w infokiosku to rozwiązanie, które umożliwia interakcję użytkownika z kioskiem w przestrzeni publicznej za pomocą głosu. Dzięki temu dana osoba może uzyskać informacje lub wykonać określone czynności, nie musząc korzystać z klawiatury, myszki lub ekranu dotykowego. Jak dokładnie działa i kiedy przydaje się pomoc tego zaawansowanego asystenta głosowego? Dziś odpowiemy na pytanie, czy bot […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Technologie głosowe stają się coraz bardziej popularne w kontekście budowania inteligentnych miast, zwanych też smart city. Wprowadzenie systemów głosowych może poprawić jakość życia mieszkańców oraz sprzyjać wydajności infrastruktury miejskiej i lepszemu zarządzaniu. Jak zatem wykorzystać voicebota i inne technologie głosowe, aby budować inteligentne miasta przyszłości? Przeglądamy najważniejsze dostępne innowacje. Inteligentne miasto – zintegrowany system zarządzania […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Dziś coraz częściej słyszymy terminy Service Desk i Helpdesk. Oba pojęcia odnoszą się do działów, które zajmują się obsługą klientów oraz udzielaniem pomocy technicznej, jednak czy na pewno są to synonimy? W tym artykule postaramy się przybliżyć różnice między tymi dwoma działami. Czym jest help desk? Definicja terminu Help desk to zespół, którego zadaniem jest […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Voicebot umożliwia komunikację z klientem poprzez wydawanie poleceń głosowych, które są rozumiane przez sztuczną inteligencję za pomocą technologii automatic speech recognition. Bot staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem stosowanym w różnych branżach, w tym także w centralach dyspozytorskich, gdzie jest odpowiedzialny za automatyzację systemu obsługi telefonicznej. Dzięki wdrożeniu bota głosowego do centrali dyspozytorskiej komunikacja staje […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Najczęściej zadawane pytania klientów, którzy chcą skontaktować się z placówką medyczną rozwiązywane są za pomocą kontaktu telefonicznego. W teorii to szybki i prosty sposób na uzyskanie odpowiedzi. Niestety, w praktyce wygląda to zupełnie inaczej, linie telefoniczne są przeciążone a klienci sfrustrowani długim oczekiwaniem na rozmowę z konsultantem. Aby usprawnić komunikację telefoniczną w twojej firmie, można […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Automatyzowanie wywiadów i ankiet poprzez wdrożenie voicebota do firmy cieszy się coraz większą popularnością. Nowoczesne i innowacyjne rozwiązanie przyciąga zainteresowanie wielu przedsiębiorstw. Voicebot to program komputerowy, który umożliwia prowadzenie ankiet i wywiadów za pomocą głosu i technologii Automatic Speech Recognition, które pozwala na interpretację ludzkiej mowy. Bota można wykorzystać do zbierania danych od klientów przy […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Wyobrażając sobie boty, które pracują w sklepach mamy w głowie obraz robota humanoidalnego, który pakuje zakupy do koszyka, a następnie przynosi je pod drzwi. Realnie bot zakupowy to jedynie program komputerowy, który pozwala na oszczędność czasu klientów poprzez szybką odpowiedź na zadane pytanie lub błyskawiczne porównanie cen produktów. Bota wyróżnia przyjemny interfejs głosowy, który niezależnie […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Profesjonalna obsługa klienta za pomocą botów głosowych to odpowiedź na nowe potrzeby klientów. Dzięki wdrożeniu botów działy obsługi klienta będą mogły odciążyć pracowników, a jednocześnie osiągną większą produktywność i efektywność. Voicebot gwarantuje zawsze tak samo wysoki poziom obsługi klienta, ponieważ działa zgodnie z wyznaczonym scenariuszem rozmowy. Sztuczna inteligencja zyskuje na popularności nie tylko wśród firm, […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Nowoczesne boty głosowe do prowadzenia rozmów to świetna pomoc dla telemarketingu w pozyskiwaniu nowych klientów. Zlecanie powtarzalnych zadań sztucznej inteligencji pomaga zespołowi działać efektywniej. Voicebot odpowiada na najczęściej zadawane pytania i przedstawia ofertę firmy klientom. Zainteresowanie ofertą firm, które postanowiły wesprzeć swoje działy telemarketignu sztuczną inteligencją wzrasta nawet czterokrotnie, porównując do wyników uzyskiwanych za pomocą […]