
Hellobot – voicebot do ankietowania telefonicznego
Bot głosowy wykonuje połączenia wychodzące do klientów w celu
poznania poziomu satysfakcji ze świadczonej usługi bądź użytkowanego produktu.
Wskaźniki analizy satysfakcji klientów silnie korelują z rozwojem biznesu
i pozwalają określić jakie działania należy podjąć w celu polepszenia wyników.
Proces ankietowania realizowany przez bota może dotyczyć prostych badań satysfakcji
(NPS), jak również bardziej rozbudowanych kwestionariuszy
Dlaczego warto?
Badania satysfakcji klientów w kanale telefonicznym nie wymaga
angażowania do tego zadania własnych pracowników obsługi klienta bądź
korzystania z usług zewnętrznego call center.
Niskie koszty zachęcają do przeprowadzania badań systematycznie.
- Pewna, szybka i bezbłędna realizacja badania
- Niskie koszty badania
- Większa konwersja i skłonność do pozostawienia opinii w porównaniu do pozostałych kanały badania
- Umocnienie relacji z klientami
- Łatwa analiza otrzymanych wyników
- Monitorowanie zmieniających się potrzeb i wymagań grupy docelowej
Jakie operacje może obsłużyć bot?
Bot głosowy Hellobot przeprowadzając badanie satysfakcji klienta
przeprowadzi naturalną rozmowę z Klientem według
predefiniowanego scenariusza rozmowy.

Jak może wyglądać rozmowa?
Badanie satysfakcji możemy wykonywać w zaplanowanym terminie
lub natychmiast po realizacji usługi, np. zakończeniu wizyty serwisowej
w salonie samochodowym. Przykładowy dialog Hellobota z Klientem
może zostać zrealizowany w następujący sposób.

Jakiego bota głosowego potrzebujesz?
Hellobot to uniwersalne narzędzie dla każdego biznesu pragnącego
przeprowadzać badania satysfakcji. Możemy pomóc zautomatyzować proces
zarządzania doświadczeniem klienta na dwa różne sposoby:
Stworzymy cały proces badania satysfakcji od podstaw,
od opracowania pytań, przez ankietowanie, aż po raportowanie,
wszystko z zachowaniem określonych wymagań biznesowych
Zastąpimy część procesu (jak wykonywanie telefonów, klasyczne ankietowanie, itp.)
poprzez zintegrowanie bota głosowego z istniejącym systemem.
Jak bot pracuje u naszych klientów?
Zabacz jak wyglądało wdrożenie Hellobota,
który między innymi przeprowadza badanie poziomu
satysfakcji klienta, w call-center dealera samochodowego Grupa Lellek

Jak uruchomić bota?
Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika.
Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Amazon zrewolucjonizował zakupy online już w 1995 roku i wciąż wiedzie prym na rynku e-commerce. Choć od tego czasu zmieniło się naprawdę wiele, największą rewolucję wprowadziła Alexa – cyfrowa asystentka Amazona, która powstała między innymi po to, aby usprawnić proces robienia zakupów. Oprócz kontrolowania natężenia światła, odtwarzania muzyki i regularnych pobudek, Alexa, wraz z rozwiązaniami […]

- Posted on
- Anna Kufel
Żyjemy w czasach, w których zamówienie taksówki sprowadza się do kilku kliknięć w aplikacji. Są jednak klienci, którzy wolą robić to w tradycyjny sposób – czyli dzwoniąc – i przemysł taksówkarski powinien dostosować się również do nich. Nie musi to oznaczać zatrudniania zespołu pracowników zmuszonych do odbierania setek połączeń telefonicznych dziennie. Dziś taka usługa może […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Świat nieustannie idzie do przodu, ewoluuje i dostosowuje się do potrzeb konsumentów oraz globalnych warunków. Według ekspertów pandemia przyspieszyła cyfrową rewolucję nawet o 7 lat, a wartość światowego rynku sztucznej inteligencji ma szansę wzrosnąć do 190 miliardów dolarów do 2025 roku. Mieliśmy okazję być świadkiem tego technologicznego boomu, szczególnie w przypadku botów głosowych. Stworzono już […]

- Posted on
- Anna Kufel
Dzisiejsza technologia umożliwia przeprowadzenie swobodnej rozmowy telefonicznej z różnymi rodzajami rozwiązań głosowych. Pozwalają one na zastąpienie człowieka w miejscach, gdzie konwersacja u podstaw sprowadza się do zestawu wypowiedzi oraz odpowiedzi, powtarzalnych w każdej rozmowie. Hellobot jako bot głosowy pozwala na kompleksowe przetwarzanie zapytań użytkownika, udostępniając szereg różnego rodzaju możliwości o charakterze sztucznej inteligencji oraz integrację […]

- Posted on
- Anna Kufel
Czy wiedzieliście, że pierwsze systemy rozpoznające mowę powstały już w latach 50. XX wieku? Choć początkowo były w stanie zrozumieć jedynie liczby, dziś, po ponad 70 latach ciągłego rozwoju, osiągnęły wreszcie ludzki poziom dokładności. Stale obserwujemy jak rozwijają się w różnych przemysłach i łączą z innymi technologicznymi nowinkami. A jedną z nich jest właśnie IoT […]

- Posted on
- Anna Kufel
Pamiętacie rodzinę Jetsonów ze słynnej kreskówki Hanna-Barbera? Czy wiecie, że ten stworzony w latach 60. sitcom przewidział większość nowoczesnych technologicznych trendów wprowadzonych lata po jego produkcji? Wideokonferencje, tablety, roboty sprzątające, smartwatche, drony, płaskie telewizory i hologramy to tylko niektóre z nich, lecz czegoś ewidentnie brakuje – nie doczekaliśmy się jeszcze latających samochodów. Trzeba jednak przyznać, […]

- Posted on
- Anna Kufel
Ghost kitchen, znane również pod nazwami wirtualna restauracja, shadow, dark lub cloud kitchen, to względnie nowa inicjatywa, która ujrzała światło dzienne około 2 lata temu. Choć kuchnia prowadzona przez duchy wydaje się świetną koncepcją wyciągniętą wprost ze stronic Harry’ego Pottera, idea jest zupełnie inna. Nazwa odnosi się do restauracji, które działają tylko i wyłącznie w […]

- Posted on
- Anna Kufel
Słuchasz audiobooków zmywając naczynia, włączasz podcast, kiedy idziesz pobiegać, prosisz Alexę, żeby włączyła Twoją ulubioną muzykę, kiedy bierzesz kąpiel, lub pytasz Siri o prognozę pogody zanim wybierzesz się na wycieczkę? Głos stał się nieodłączną częścią naszego życia – jest naszym codziennym pomocnikiem, dostawcą rozrywki i wszechwiedzącym informatorem. Komunikuje się poprzez lodówki, telewizory, smartwatche i coraz […]

- Posted on
- Anna Kufel
Być może brzmi to dość niewiarygodnie, ale rozwiązania głosowe i aplikacje przeznaczone do rozpoznawania mowy są obecne w świecie logistyki już od początku lat 90. Choć były niezwykle pomocne przez wiele lat, tradycyjne technologie z użyciem wielkich słuchawek i niewygodnych mikrofonów nie są wystarczającą odpowiedzią na wymagania użytkowników i zaawansowanej ery cyfryzacji. Jednak od tamtej […]

- Posted on
- Anna Kufel
Sztuczna inteligencja od lat wspiera branżę medyczną w automatyzacji codziennych procesów. Roboty pomagają lekarzom w komunikacji z pacjentem, organizacji wizyt, a nawet w coraz efektywniejszej diagnostyce. Nie próżnują również w czasach pandemii. Jak wykorzystujemy voiceboty w walce z koronawirusem i na których płaszczyznach sprawdzają się najlepiej? Oto przegląd branżowych rozwiązań głosowych – niewidzialnych pomocników wspierających […]