loader

Hellobot – voicebot do ankietowania telefonicznego

Bot głosowy wykonuje połączenia wychodzące do klientów w celu
poznania poziomu satysfakcji ze świadczonej usługi bądź użytkowanego produktu.
Wskaźniki analizy satysfakcji klientów silnie korelują z rozwojem biznesu
i pozwalają określić jakie działania należy podjąć w celu polepszenia wyników.
Proces ankietowania realizowany przez bota może dotyczyć prostych badań satysfakcji
(
NPS), jak również bardziej rozbudowanych kwestionariuszy 

 

undraw_forms_78yw
Korzyści z automatyzacji procesu ankietowania

Dlaczego warto?

Badania satysfakcji klientów w kanale telefonicznym nie wymaga
angażowania do tego zadania własnych pracowników obsługi klienta bądź
korzystania z usług zewnętrznego call center.
Niskie koszty zachęcają do przeprowadzania badań systematycznie.

 

Jakie części procesu możemy automatyzować?

Jakie operacje może obsłużyć bot?

Bot głosowy Hellobot przeprowadzając badanie satysfakcji klienta
przeprowadzi naturalną rozmowę z Klientem według
predefiniowanego scenariusza rozmowy.

 

automatyczne ankiety telefoniczne
Przykładowy dialog realizowany przez voicebota

Jak może wyglądać rozmowa?

Badanie satysfakcji możemy wykonywać w zaplanowanym terminie
lub natychmiast po realizacji usługi, np. zakończeniu wizyty serwisowej
w salonie samochodowym. Przykładowy dialog Hellobota z Klientem
może zostać zrealizowany w następujący sposób.

 

Realizacja badania satysfakcji
Warianty współpracy przy wdrażaniu Hellobota

Jakiego bota głosowego potrzebujesz?

Hellobot to uniwersalne narzędzie dla każdego biznesu pragnącego
przeprowadzać badania satysfakcji. Możemy pomóc zautomatyzować proces
zarządzania doświadczeniem klienta na dwa różne sposoby:

Stworzymy cały proces badania satysfakcji od podstaw,
od opracowania pytań, przez ankietowanie, aż po raportowanie,
wszystko z zachowaniem określonych wymagań biznesowych

Zastąpimy część procesu (jak wykonywanie telefonów, klasyczne ankietowanie, itp.)
poprzez zintegrowanie bota głosowego z istniejącym systemem.

Automatyzacja call center w firmie Lellek

Jak bot pracuje u naszych klientów?

Zabacz jak wyglądało wdrożenie Hellobota,
który między innymi przeprowadza badanie poziomu
satysfakcji klienta, w call-center dealera samochodowego Grupa Lellek

bot głosowy
Wdrożenie bota głosowego w kanale telefonicznym

Jak uruchomić bota?

Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika. 

Artykuły o botach głosowych

Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?