Czy istnieje sposób, aby uchronić firmę przed ekonomicznymi następstwami panującej obecnie pandemii koronawirusa? Zdecydowanie! Jednym z kroków jest obserwowanie zmian w zachowaniu konsumentów. Dzięki temu możemy wesprzeć własną markę, ułatwiając naszym klientom życie.
Koronawirus (COVID-19) rozprzestrzenił się bardzo szybko. Wiele krajów wprowadziło regulacje mające na celu zwiększenie naszego bezpieczeństwa – odwołanie masowych wydarzeń, a nawet zamknięcie publicznych obiektów takich jak kina czy siłownie. Jeżeli to możliwe, wciąż zaleca się pozostanie w domu i pracę zdalną.
Zmiany w organizacji życia publicznego mają ogromny wpływ na funkcjonujące przedsiębiorstwa, a model konsumpcji dóbr i usług, jaki dotychczas znaliśmy ewoluował. Klienci stawiają na zakupy online i aktywności, które mogą wykonywać w domach. Bez kontaktu z drugim człowiekiem odbywa się też często dopełnianie prywatnych i służbowych obowiązków. Szansę na rozwój daje nam w takim przypadku cyfryzacja biznesu.
Kryzys ekonomiczny przewidziano już jakiś czas temu. Nikt nie spodziewał się jednak, że wydarzy się to tak szybko. Wciąż nie jesteśmy w stanie oszacować, jak długo potrwa stagnacja spowodowana pandemią i jakie będą jej skutki. Prawdopodobnie ucierpi wiele przemysłów, a część małych biznesów może spotkać bankructwo.
Każda firma powinna zastanowić się nad strategią na najbliższe miesiące i zaadaptować się do nowej sytuacji rynkowej. W zależności od przemysłu, może pójść w miarę sprawnie bądź nieco trudniej, ale nowoczesne technologie pomogą niemal każdej branży. Internet może być znacznym odciążeniem w czasie kryzysu ekonomicznego.
Co znajdziesz w artykule?
Jak możemy pomóc w rozwoju produktów cyfrowych i przeniesieniu biznesu do świata cyfrowego?
Lata doświadczenia w rozwijaniu oprogramowania są dziś nieocenione. Nasze portfolio zawiera projekty dla firm, które przeniosły część swoich działań do obszaru cyfrowego, co poskutkowało ich rozrostem i wpłynęło pozytywnie na zadowolenie odbiorców. Oferujemy nasze usługi wielu branżom, bazującym na różnych potrzebach i celach swoich konsumentów. W czasach pandemii naszym wspólnym priorytetem jest ułatwienie klientom życia.
Może zainteresuje Cię również:
Zoptymalizuj obsługę klienta za pomocą bota głosowego
Idealny bot głosowy dla Twojego biznesu – jak go stworzyć?
Voicebot w e-commerce – rozwiązanie przyszłości
Oto kilka przykładów rozwiązań, które pozwoliły naszym klientom prowadzić swoje biznesy w bezpieczny i efektywny sposób, nawet w czasach pandemii:
InPost
Aplikacja mobilna dla lidera przemysłu logistycznego w Polsce obejmuje innowacyjną funkcję zdalnego otwierania Paczkomatów. Dzięki temu klienci nie muszą dotykać ekranu monitora, aby odebrać swoją paczkę.
Warto wspomnieć, że aplikacja otrzymała pierwsze miejsce w kategorii “Usługi” podczas gali Mobile Trends Awards. Znalazła się również na podium jako pierwsza najczęściej pobierana aplikacja mobilna.
Rossmann
Ponieważ zaleca się pozostanie w domu, wiele klientów decyduje się na zakupy online. Aplikacja Rossmann pozwala im na znalezienie odpowiednich kosmetyków i produktów higienicznych oraz dostarczenie ich pod wskazany adres. Przydatne są również płatności online – dzięki nim ograniczamy bezpośredni kontakt z kurierem, banknotami i terminalem płatniczym.
To świetne rozwiązanie nie tylko dla przemysłu kosmetycznego, ale także dla pozostałych branż e-commerce.
RealSelf
To platforma, na której znajdziemy wiarygodne opinie o specjalistach medycyny estetycznej. RealSelf oferuje konsultacje online i internetową bazę wiedzy na temat przeprowadzanych procedur. Choć na razie nie powinniśmy inwestować w tego typu usługi, produkt ten jest dowodem na to, że jesteśmy w stanie stworzyć aplikację, która wesprze lekarzy podczas telekonsultacji i zoptymalizuje pracę placówek medycznych. Jedną z funkcji jest zdalne wystawianie recept.
Dominos
Fani jedzenia na mieście są rozczarowani zamknięciem restauracji i barów, więc coraz częściej zamawiają jedzenie online. Ta spersonalizowana aplikacja jest skalowalna i efektywna, a dodawanie zmian w menu lub cenach szybkie i proste. Dodatkową funkcją jest wybór dostawy bezkontaktowej, która umożliwia bezpieczny odbiór jedzenia – kurier pozostawi je pod drzwiami.
Fit @ Home
Zamknięcie siłowni i klubów fitness może okazać się problemem dla osób, które chcą pozostać w formie. Brak kontaktu z trenerem personalnym potrafi działać demotywująco i sprawić, że nie będą wiedziały, co robić. Ta aplikacja pomaga trenować w domu – posiada gotowy plan ćwiczeń i wskazówki, jak z nich korzystać. Podobny produkt można stworzyć również dla siłowni i trenerów tak, aby był spójny z oferowanymi usługami.
Wiodąca polska hurtownia produktów szybkozbywalnych (nazwa chroniona umową poufności)
Dzięki zakupom online z systemem odbioru zamówienia “click & collect”, aplikacja pomaga w szybkim zamawianiu i odbieraniu produktów w najdogodniejszy sposób z wybranej lokalizacji. W ten sposób minimalizuje potrzebę dotykania wózka zakupowego, koszyków i produktów na półkach oraz ogranicza czas spędzony w sklepie. Dzięki temu możemy czuć się bezpiecznie, robiąc zakupy podczas pandemii.
Bot głosowy stworzony przez iteo
Oryginalne rozwiązanie stworzone przez zespół iteo, które może być wsparciem dla wielu branż. Boty głosowe są efektywnym narzędziem przydatnym przy procesach odzyskiwania długu, rezerwacji wizyt lekarskich, sprawdzaniu statusu zamówienia, wstępnej weryfikacji zainteresowania konkretnymi usługami, ankietami dotyczącymi zadowolenia klienta i wielu innych.
To produkt, który wspiera optymalizację kosztów, zwiększając jednocześnie jakość i efektywność obsługi klienta. Jest przeznaczony dla wielu różnych branż, ponieważ można go łatwo spersonalizować i dopasować pod konkretne usługi. Korzystając z bota głosowego, jesteśmy w stanie zaoferować obsługę klienta przez telefon, nie oczekując, że nasi odbiorcy opuszczą swoje domy.
Wszystkie wspomniane wyżej aplikacje zostały stworzone przez specjalistów iteo. Są to produkty cyfrowe, które usprawniają codzienne czynności wykonywane za pomocą smartfonów i innych urządzeń mobilnych.
Podobne rozwiązanie możemy zbudować dla Ciebie – biorąc pod uwagę potrzeby Twoich odbiorców i branżę, w jakiej działasz. W tych niepewnych czasach pomogliśmy już wielu naszym klientom i nie osiadamy na laurach. Wiemy, że technologie i dostęp do internetu są rozwiązaniem dla wszystkich firm, które chcą przetrwać pandemię, kryzys i inne niespodziewane zdarzenia losowe.
Nasze aplikacje mobilne są doceniane przez specjalistów z branży i klientów z całego świata. Otrzymują sporo pozytywnego feedbacku w app storach, z których ściągnięto je już miliony razy. Są również wysoko w rankingach aplikacji, nie tylko w Polsce, ale również w krajach, z których pochodzą nasi klienci.
Warsztaty produktowe online
Wszystkim klientom, którzy są zainteresowani cyfryzacją swoich działań oferujemy naszą oryginalną metodę pracy – warsztaty produktowe. Jest to proces inicjacji projektu, który pozwala nam na efektywne rozpoznanie wymagań i oczekiwań klientów. Pomaga nam on również pracować wspólnie nad wizją produktu, która prezentuje konkretne wartości.
Główne korzyści płynące z warsztatów to weryfikacja założeń biznesowych i możliwości technologicznych, jak również stworzenie wizji dotyczącej doświadczeń klientów (CX). Warsztaty produktowe pomagają nam oszacować koszty projektu, zaproponować adekwatne zmiany i szybko zbudować klikalny prototyp produktu. Cały proces może odbyć się zdalnie.
Dlaczego warto z nami pracować?
- Stworzyliśmy aplikację mobilną roku 2019 (główna nagroda w Mobile Trends Awards)
- Jedna z naszych aplikacji zajęła pierwsze miejsce w polskim App Store i Google Play
- Inna zbudowana przez nas aplikacja zajęła pierwsze miejsce w amerykańskim App Store
- Pracujemy w oparciu o najlepsze technologie i sprzęty
- Gwarantujemy jakość i skalowalność naszego zespołu
- Zdobyliśmy tytuł Microsoft Gold Partner
- Jesteśmy regularnie nagradzani za wygląd naszych projektów
- Wśród naszych klientów znajdują się: InPost, Rossmann, Dominos, Itaka, Shell, Deloitte i fascynujące startupy z 5 różnych kontynentów
- Jesteśmy partnerem biznesowym wartym zaufania i odpowiedzialnym pracodawcą
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli chcesz przenieść swoje działania do cyfrowego świata i pracować pomimo kryzysu – zapraszamy do kontaktu. Dzięki warsztatom produktowym online i innym narzędziom, które pozwalają nam na zdalne komunikowanie się i współpracę, jesteśmy w stanie stworzyć unikalny produkt IT, który wesprze działania Twojej firmy i będzie pozytywną wartością dla Twoich klientów!