
bazujące na sztucznej inteligencji (AI)
Hellobot – zaawansowany voicebot AI
Porozumiewanie się za pomocą mowy jest jedną z podstawowych interakcji występujących w naszym życiu. Dzięki temu wszelkie nowe wprowadzane na rynek rozwiązania głosowe z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) są dla nas naturalne, a interakcje proste i niewymagające nauki obsługi dodatkowych narzędzi i systemów.
Voicebot to oprogramowanie wykorzystujące interfejs głosowy do komunikowania się z człowiekiem za pomocą mowy naturalnej, a moduł AI umożliwia szybsze załatwienie wielu spraw konsumentów w tym samym czasie, zwiększając skalowalność i dostępność obsługi, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.
W czym mogę pomóc?
Bot może zastępować człowieka w wybranych czynnościach. W kanale telefonicznym roboty
głosowe służą do automatyzacji i optymalizacji procesów obsługi klientów.
Rozwiązanie to nie wymaga instalowania dodatkowych programów lub aplikacji.
Nie znalazłeś procesu, który chciałbyś usprawnić?
Daj nam znać, w czym możemy Ci pomóc
Dlaczego warto?
Wirtualny konsultant odciąży Twoich pracowników od powtarzalnych kontaktów w kanale telefonicznym.
Jest gotowy obsługiwać Twoich klientów 24 godziny na dobę, efektywnie, bez przerw i zawsze na maksimum możliwości.
Dzięki wykorzystaniu bota głosowego możesz dowolnie skalować ilość obsługiwanych klientów
w zależności od potrzeb biznesowych.
24/7/365
365 dni w roku dostępności i gotowości
100%
Produktywności, jakości i braku błędów
Do 70%
optymalizacji kosztu pracodawcy
Do 60%
redukcji kosztu utrzymania procesu
Co mówią nasi klienci?

Jako lider innowacji na polskim rynku dealerów samochodowych, zdecydowaliśmy się na automatyzację obsługi telefonicznej naszych Klientów w obszarze potwierdzania wizyt przeglądów serwisowych pojazdów, informowaniu o gotowości samochodu do odbioru oraz badaniu satysfakcji Klientów. Hellobot spełnił nasze oczekiwania zarówno w zakresie optymalizacji kosztów, jak i poprawy jakości obsługi naszych Klientów.
Grzegorz Lellek, CEO Grupa Lellek





Kto stworzył Hellobota?
Bot głosowy Hellobot powstał w dziale Research & Development firmy Iteo.
Oferujemy nasze doświadczenie i wiedzę z wielu obszarów takich jak
– technologie głosowe, integracje systemów, sztuczna inteligencja i tworzenie dedykowanego oprogramowania
komputerowego. Dzięki zapleczu technologicznemu możemy dostosować Hellobota
do Państwa potrzeb oraz zintegrować się z Państwa istniejącą infrastrukturą
– jak CRMy, systemy billingowe czy programy księgowe.
Potrzebujesz wiedzieć więcej?

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Service desk, czyli punkt pomocy technicznej, jest nieodłącznym elementem pracy wielu firm. W miarę jak technologie stają się coraz bardziej złożone, rośnie również potrzeba zapewnienia sprawnego wsparcia dla pracowników korzystających z różnego rodzaju systemów i aplikacji. Aby jednak service desk mógł sprostać tym wymaganiom, musi być wyposażony w odpowiednie narzędzia i funkcjonalności. W tym artykule […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Voicebot w infokiosku to rozwiązanie, które umożliwia interakcję użytkownika z kioskiem w przestrzeni publicznej za pomocą głosu. Dzięki temu dana osoba może uzyskać informacje lub wykonać określone czynności, nie musząc korzystać z klawiatury, myszki lub ekranu dotykowego. Jak dokładnie działa i kiedy przydaje się pomoc tego zaawansowanego asystenta głosowego? Dziś odpowiemy na pytanie, czy bot […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Technologie głosowe stają się coraz bardziej popularne w kontekście budowania inteligentnych miast, zwanych też smart city. Wprowadzenie systemów głosowych może poprawić jakość życia mieszkańców oraz sprzyjać wydajności infrastruktury miejskiej i lepszemu zarządzaniu. Jak zatem wykorzystać voicebota i inne technologie głosowe, aby budować inteligentne miasta przyszłości? Przeglądamy najważniejsze dostępne innowacje. Inteligentne miasto – zintegrowany system zarządzania […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Dziś coraz częściej słyszymy terminy Service Desk i Helpdesk. Oba pojęcia odnoszą się do działów, które zajmują się obsługą klientów oraz udzielaniem pomocy technicznej, jednak czy na pewno są to synonimy? W tym artykule postaramy się przybliżyć różnice między tymi dwoma działami. Czym jest help desk? Definicja terminu Help desk to zespół, którego zadaniem jest […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Voicebot umożliwia komunikację z klientem poprzez wydawanie poleceń głosowych, które są rozumiane przez sztuczną inteligencję za pomocą technologii automatic speech recognition. Bot staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem stosowanym w różnych branżach, w tym także w centralach dyspozytorskich, gdzie jest odpowiedzialny za automatyzację systemu obsługi telefonicznej. Dzięki wdrożeniu bota głosowego do centrali dyspozytorskiej komunikacja staje […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Najczęściej zadawane pytania klientów, którzy chcą skontaktować się z placówką medyczną rozwiązywane są za pomocą kontaktu telefonicznego. W teorii to szybki i prosty sposób na uzyskanie odpowiedzi. Niestety, w praktyce wygląda to zupełnie inaczej, linie telefoniczne są przeciążone a klienci sfrustrowani długim oczekiwaniem na rozmowę z konsultantem. Aby usprawnić komunikację telefoniczną w twojej firmie, można […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Automatyzowanie wywiadów i ankiet poprzez wdrożenie voicebota do firmy cieszy się coraz większą popularnością. Nowoczesne i innowacyjne rozwiązanie przyciąga zainteresowanie wielu przedsiębiorstw. Voicebot to program komputerowy, który umożliwia prowadzenie ankiet i wywiadów za pomocą głosu i technologii Automatic Speech Recognition, które pozwala na interpretację ludzkiej mowy. Bota można wykorzystać do zbierania danych od klientów przy […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Wyobrażając sobie boty, które pracują w sklepach mamy w głowie obraz robota humanoidalnego, który pakuje zakupy do koszyka, a następnie przynosi je pod drzwi. Realnie bot zakupowy to jedynie program komputerowy, który pozwala na oszczędność czasu klientów poprzez szybką odpowiedź na zadane pytanie lub błyskawiczne porównanie cen produktów. Bota wyróżnia przyjemny interfejs głosowy, który niezależnie […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Profesjonalna obsługa klienta za pomocą botów głosowych to odpowiedź na nowe potrzeby klientów. Dzięki wdrożeniu botów działy obsługi klienta będą mogły odciążyć pracowników, a jednocześnie osiągną większą produktywność i efektywność. Voicebot gwarantuje zawsze tak samo wysoki poziom obsługi klienta, ponieważ działa zgodnie z wyznaczonym scenariuszem rozmowy. Sztuczna inteligencja zyskuje na popularności nie tylko wśród firm, […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Nowoczesne boty głosowe do prowadzenia rozmów to świetna pomoc dla telemarketingu w pozyskiwaniu nowych klientów. Zlecanie powtarzalnych zadań sztucznej inteligencji pomaga zespołowi działać efektywniej. Voicebot odpowiada na najczęściej zadawane pytania i przedstawia ofertę firmy klientom. Zainteresowanie ofertą firm, które postanowiły wesprzeć swoje działy telemarketignu sztuczną inteligencją wzrasta nawet czterokrotnie, porównując do wyników uzyskiwanych za pomocą […]