loader

Hellobot – Automatyczna weryfikacja statusu realizacji

Sprawdzenie statusu naszej przesyłki czy otwartej sprawy reklamacyjnej
w każdym momencie to priorytet, aby być na bieżąco i wiedzieć,
co się dzieje w związku ze złożoną przez nas dyspozycją.
Statusy są aktualizowane natychmiastowo.

Szybki sposób na sprawdzenie ich dostarcza Hellobot.
Ma on zawsze prawdziwe informacje, których udziela klientom
po wstępnej weryfikacji. Nieważne, w jakiej branży działasz – jeśli Twoich
 użytkownicy lubią wiedzieć, co się dzieje, to zoptymalizuj proces weryfikacji statusów.

undraw_forms_78yw
Korzyści z automatyzacji weryfikowania statusów

Dlaczego warto?

Dając klientom dodatkowy kanał, poza internetem,
masz możliwość obsłużenia jeszcze większej grupy zainteresowanej Twoimi usługami.
Bot posiada swoją bazę danych, więc statusy są zawsze aktualne.

Jakie części procesu możemy automatyzować?

Jakie operacje może obsłużyć bot?

Przede wszystkim bot może podać wiele statusów jeden po drugim – 
jeśli, na przykład, zamówiliśmy wiele przesyłek. Jest on funkcjonalnym narzędziem,
które definitywnie skraca czas pozyskiwania informacji o jakichkolwiek statusach.

Informowanie klienta o zmianie statusu

Weryfikowanie w bazie, czy status się zmienił

Podawanie wielu statusów po kolei

Przykładowy dialog realizowany przez voicebota

Jak może wyglądać rozmowa?

Weryfikacja statusu przebiega w bardzo prosty sposób.
Wystarczy podać dane przesyłki czy numer sprawy, a bot błyskawicznie
sprawdzi dane w bazie i poda klientowi odpowiednią informację. 

Windykacja
bot głosowy
Wdrożenie bota głosowego w kanale telefonicznym

Jak uruchomić bota?

Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika. 

Artykuły o botach głosowych

Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?