
techniczne
Hellobot – voicebot do automatyzacji procesu wsparcia technicznego
Wsparcie techniczne udzielane przez bota głosowego może się odbywać
na wielu płaszczyznach. Po pierwsze, maszyna może udzielać szczegółowych
instrukcji mających pomóc w rozwiązywaniu problemów. Może też przyjmować zgłoszenia.
Hellobot może zostać zaprojektowany na wiele sposobów
– dopasowujemy go do systemu i procesu klienta.
Wieloetapowe wsparcie techniczne umożliwia klientom podjęcie
próby rozwiązania problemu samodzielnie, według wskazówek udzielanych
przez bota lub przesłania zgłoszenia do działu obsługi technicznej.
Dlaczego warto?
Klient nie musi już czekać godzinami na połączenie z konsultantem
od spraw technicznych. Bot reaguje od razu i może prowadzić
nawet kilkadziesiąt rozmów jednocześnie przez całą dobę.
- Udzielanie klientowi wszystkich niezbędnych informacji w celu udzielenia wsparcia technicznego
- Przyjmowanie zgłoszeń przesyłanych do działu obsługi klienta oraz monitorowanie ich statusów
- Krótki czas oczekiwania na wsparcie
- Dostępność wsparcia technicznego 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu
- Bezpośrednia integracja z systemem obsługującym zgłoszenia problemów technicznych
- Szybkie wdrożenie dopasowane do potrzeb klienta
Jakie operacje może obsłużyć bot?
Wstępne wsparcie techniczne wcale nie musi wymagać obecności człowieka na linii.
Wiele problemów technicznych można rozwiązać w prosty sposób
– bot udzieli klientowi instrukcje postępowania, aby do systemu dostawały
się tylko najpoważniejsze sprawy.

Jak może wyglądać rozmowa?
Bot zada szereg pytań, aby ustalić, w czym tkwi problem. Podsunie klientowi
rozwiązania, które najlepiej będą do niego pasować. Jeśli to nie pomoże,
przyjmie zgłoszenie, które natychmiastowo zostanie przesłane do odpowiedniego działu.


Jak uruchomić bota?
Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika.
Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Amazon zrewolucjonizował zakupy online już w 1995 roku i wciąż wiedzie prym na rynku e-commerce. Choć od tego czasu zmieniło się naprawdę wiele, największą rewolucję wprowadziła Alexa – cyfrowa asystentka Amazona, która powstała między innymi po to, aby usprawnić proces robienia zakupów. Oprócz kontrolowania natężenia światła, odtwarzania muzyki i regularnych pobudek, Alexa, wraz z rozwiązaniami […]

- Posted on
- Anna Kufel
Żyjemy w czasach, w których zamówienie taksówki sprowadza się do kilku kliknięć w aplikacji. Są jednak klienci, którzy wolą robić to w tradycyjny sposób – czyli dzwoniąc – i przemysł taksówkarski powinien dostosować się również do nich. Nie musi to oznaczać zatrudniania zespołu pracowników zmuszonych do odbierania setek połączeń telefonicznych dziennie. Dziś taka usługa może […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Świat nieustannie idzie do przodu, ewoluuje i dostosowuje się do potrzeb konsumentów oraz globalnych warunków. Według ekspertów pandemia przyspieszyła cyfrową rewolucję nawet o 7 lat, a wartość światowego rynku sztucznej inteligencji ma szansę wzrosnąć do 190 miliardów dolarów do 2025 roku. Mieliśmy okazję być świadkiem tego technologicznego boomu, szczególnie w przypadku botów głosowych. Stworzono już […]

- Posted on
- Anna Kufel
Dzisiejsza technologia umożliwia przeprowadzenie swobodnej rozmowy telefonicznej z różnymi rodzajami rozwiązań głosowych. Pozwalają one na zastąpienie człowieka w miejscach, gdzie konwersacja u podstaw sprowadza się do zestawu wypowiedzi oraz odpowiedzi, powtarzalnych w każdej rozmowie. Hellobot jako bot głosowy pozwala na kompleksowe przetwarzanie zapytań użytkownika, udostępniając szereg różnego rodzaju możliwości o charakterze sztucznej inteligencji oraz integrację […]

- Posted on
- Anna Kufel
Czy wiedzieliście, że pierwsze systemy rozpoznające mowę powstały już w latach 50. XX wieku? Choć początkowo były w stanie zrozumieć jedynie liczby, dziś, po ponad 70 latach ciągłego rozwoju, osiągnęły wreszcie ludzki poziom dokładności. Stale obserwujemy jak rozwijają się w różnych przemysłach i łączą z innymi technologicznymi nowinkami. A jedną z nich jest właśnie IoT […]

- Posted on
- Anna Kufel
Pamiętacie rodzinę Jetsonów ze słynnej kreskówki Hanna-Barbera? Czy wiecie, że ten stworzony w latach 60. sitcom przewidział większość nowoczesnych technologicznych trendów wprowadzonych lata po jego produkcji? Wideokonferencje, tablety, roboty sprzątające, smartwatche, drony, płaskie telewizory i hologramy to tylko niektóre z nich, lecz czegoś ewidentnie brakuje – nie doczekaliśmy się jeszcze latających samochodów. Trzeba jednak przyznać, […]

- Posted on
- Anna Kufel
Ghost kitchen, znane również pod nazwami wirtualna restauracja, shadow, dark lub cloud kitchen, to względnie nowa inicjatywa, która ujrzała światło dzienne około 2 lata temu. Choć kuchnia prowadzona przez duchy wydaje się świetną koncepcją wyciągniętą wprost ze stronic Harry’ego Pottera, idea jest zupełnie inna. Nazwa odnosi się do restauracji, które działają tylko i wyłącznie w […]

- Posted on
- Anna Kufel
Słuchasz audiobooków zmywając naczynia, włączasz podcast, kiedy idziesz pobiegać, prosisz Alexę, żeby włączyła Twoją ulubioną muzykę, kiedy bierzesz kąpiel, lub pytasz Siri o prognozę pogody zanim wybierzesz się na wycieczkę? Głos stał się nieodłączną częścią naszego życia – jest naszym codziennym pomocnikiem, dostawcą rozrywki i wszechwiedzącym informatorem. Komunikuje się poprzez lodówki, telewizory, smartwatche i coraz […]

- Posted on
- Anna Kufel
Być może brzmi to dość niewiarygodnie, ale rozwiązania głosowe i aplikacje przeznaczone do rozpoznawania mowy są obecne w świecie logistyki już od początku lat 90. Choć były niezwykle pomocne przez wiele lat, tradycyjne technologie z użyciem wielkich słuchawek i niewygodnych mikrofonów nie są wystarczającą odpowiedzią na wymagania użytkowników i zaawansowanej ery cyfryzacji. Jednak od tamtej […]

- Posted on
- Anna Kufel
Sztuczna inteligencja od lat wspiera branżę medyczną w automatyzacji codziennych procesów. Roboty pomagają lekarzom w komunikacji z pacjentem, organizacji wizyt, a nawet w coraz efektywniejszej diagnostyce. Nie próżnują również w czasach pandemii. Jak wykorzystujemy voiceboty w walce z koronawirusem i na których płaszczyznach sprawdzają się najlepiej? Oto przegląd branżowych rozwiązań głosowych – niewidzialnych pomocników wspierających […]