loader

W przypadku jakiejkolwiek awarii należy reagować szybko.
Często niestety dodzwonienie się na infolinię jakiegokolwiek
operatora graniczy z cudem. To może powodować nie tylko dyskomfort
związany z awarią, ale czasem nawet być niebezpieczne.

 

Optymalizacja procesu z Hellobotem przyjmowania zgłoszeń
pozwala znacznie zwiększyć satysfakcję klientów, którzy chcą mieć
swoją sprawę niezwłocznie przyjętą przez operatora i rozwiązaną
jak najszybciej. Bot automatycznie wysyła zgłoszenie
do systemu, co skraca czas rozwiązywania sprawy.

undraw_forms_78yw
Korzyści z automatyzacji zgłoszeń awaryjnych

Dlaczego warto?

O każdej porze dnia i nocy i każdego dnia – nawet w niedziele i święta
– bot może przyjmować zgłoszenia i informować klientów
o szacowanym czasie oczekiwania na odpowiedź z serwisu.
Udziela także informacji na temat statusu spraw.

 

Jakie części procesu możemy automatyzować?

Jakie operacje może obsłużyć bot?

Przede wszystkim, klient zestresowany awarią otrzymuje natychmiastowy 
kontakt i informację o tym, że jego zgłoszenie automatycznie zostaje zapisane
w bazie. Bot towarzyszy mu na każdym etapie – od zgłoszenia do rozwiązania sprawy.

automatyzacja przyjmowania zgłoszeń awaryjnych
Przykładowy dialog realizowany przez voicebota

Jak może wyglądać rozmowa?

Ustalenie, czego dotyczy awaria i poznanie szczegółów związanych 
z jej powstaniem oraz ramami czasowymi to priorytet.
Bot zada klientowi szczegółowe pytania i poinformuje
o dalszych krokach związanych ze sprawą.

 

Zgłoszenie awaryjne
bot głosowy
Wdrożenie bota głosowego w kanale telefonicznym

Jak uruchomić bota?

Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika. 

Artykuły o botach głosowych

Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?