loader

Hellobot – voicebot do potwierdzania i zmiany terminu wizyt

Niepotwierdzanie wizyt, niezależnie od branży, często wpływa na produktywność.
Brak informacji po stronie klienta sprawia, że wizyty nie są przekładane czy odwoływane,
co uniemożliwia zorganizowanie pracy w odpowiedni sposób.

Zautomatyzowanie potwierdzania wizyt z udziałem Hellobota pozwala
uniknąć niezagospodarowanych godzin, gdyż wcześniejsza informacja
o odwołanej lub przełożonej wizycie pozwala wpisać innego klienta
na jej miejsce, lub przeznaczyć ten czas na inne czynności.
Potwierdzanie wizyt to większa efektywność zespołu
oraz zwiększona satysfakcja obsłużonych klientów.

undraw_forms_78yw
Korzyści z automatyzacji potwierdzania wizyt

Dlaczego warto?

Zamiast oddawać proces w ręce pracowników, którzy muszą zostać przeszkoleni
i poświęcać sporo czasu na potwierdzanie wizyt z klientami, bot może robić
to przez całą dobę i z wieloma klientami jednocześnie.
To ogromna oszczędność zasobów, które można przeznaczyć
na indywidualną obsługę klienta.

Jakie części procesu możemy automatyzować?

Jakie operacje może obsłużyć bot?

Hellobot będzie dzwonił do klientów z odpowiednim wyprzedzeniem
i prosił ich o potwierdzenie umówionej wizyty. W przypadku niepotwierdzenia
dokona odwołania lub przełożenia terminu.

automatyzacja potwierdzania wizyt
Przykładowy dialog realizowany przez voicebota

Jak może wyglądać rozmowa?

Badanie satysfakcji możemy wykonywać w zaplanowanym terminie
lub natychmiast po realizacji usługi, np. zakończeniu wizyty serwisowej
w salonie samochodowym. Przykładowy dialog Hellobota z Klientem
może zostać zrealizowany w następujący sposób.

 

Potw. wizyty
bot głosowy
Wdrożenie bota głosowego w kanale telefonicznym

Jak uruchomić bota?

Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika. 

Artykuły o botach głosowych

Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?