loader

Hellobot – voicebot wspierający kampanie marketingowe

Akcje marketingowe często wymagają zatrudnienia i przeszkolenia
dużej ilości osób posiadających wiedzę i umiejętności pomagające
w promowaniu i sprzedawaniu produktów i usług.
Z botem możesz prowadzić rozbudowane kampanie.

 

Niekwestionowaną zaletą Hellobota jest to, że może on być
w kontakcie z wieloma klientami naraz przez całą dobę.
To niezliczone możliwości, przy jednoczesnej oszczędności czasu i pieniędzy.
Sztuczna inteligencja analizuje preferencje konsumentów i podpowiada,
jak tworzyć rozwiązania szyte na miarę, których skuteczność będzie naprawdę wysoka.

undraw_forms_78yw
Korzyści z automatyzacji procesu ankietowania

Dlaczego warto?

Badania satysfakcji klientów w kanale telefonicznym nie wymaga
angażowania do tego zadania własnych pracowników obsługi klienta bądź
korzystania z usług zewnętrznego call center.
Niskie koszty zachęcają do przeprowadzania badań systematycznie.

 

Jakie części procesu możemy automatyzować?

Jakie operacje może obsłużyć bot?

Hellobot będzie przeprowadzał różnego rodzaju kampanie marketingowe
z wybranymi grupami docelowymi i w dogodny dla nich sposób.
W zależności od formy, którą wybierzemy – bot może dostosowywać komunikaty do klientów.

wsparcie kampanii marketingowych
Przykładowy dialog realizowany przez voicebota

Jak może wyglądać rozmowa?

Bot, w przeciwieństwie do człowieka, pozwala na stworzenie spójnych,
konkretnych komunikatów marketingowych. Jest dostępny o każdej porze –
co pozwala dotrzeć do sporej ilości odbiorców.
W marketingu czas reakcji i elastyczność są niezwykle istotne.
Z voicebotem są one zdecydowanie łatwiejsze do osiągnięcia.

Kampania Markt.
bot głosowy
Wdrożenie bota głosowego w kanale telefonicznym

Jak uruchomić bota?

Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika. 

Artykuły o botach głosowych

Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?