loader
Voicebot sprawdza się również jako

Wsparcie systemu call center

Voicebot to nie tylko produkt gotowy do zaimplementowania w firmie,
ale też doskonałe wsparcie dla systemu call center. 

Korzyści dla call center
Automatyzacja wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych
i przeniesienie części pracy zespołu na inteligentnego bota pomoże zoptymalizować codzienne
działania firmy call center i skierować pracowników do bardziej angażujących działań,
skutecznie zarządzając ich czasem. To narzędzie, dzięki któremu
obsłużymy wielu klientów w tym samym czasie, 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

Opcja pełnej optymalizacji rozmowy z botem 
pozwala dopasować usługę ściśle do potrzeb i wymagań danego projektu.
Z każdą przeprowadzoną rozmową, bot będzie nabierał doświadczenia i wiedzy,
które, dzięki dokładnej analizie i szczegółowym cyklicznym raportom,
wykorzystamy przy późniejszych kontaktach z klientami. 

Voicebot dla call center pomoże zweryfikować poprawność
i efektywność przygotowanych scenariuszy rozmów,
zwiększając tym samym liczbę generowanych leadów i wzbudzając większe zaufanie odbiorców. 

Sprawdź, jakie działania call center możesz wesprzeć z pomocą voicebota.

Wciąż zastanawiasz się, jak możemy Ci pomóc?
Skontaktuj się z naszym konsultantem!