Wirtualne call center
Voicebot może być śmiało wykorzystany jako alternatywa centrali call center.
Dzięki opcji dopasowania narzędzia do wielu różnych scenariuszy,
może być ono wsparciem dla przeróżnych biznesów i działań.
Pełna automatyzacja działań call center
Firmy mogą wykorzystać bota do rozmowy ze swoimi klientami, dłużnikami lub kontrahentami.
Inteligentny wirtualny konsultant jest w stanie wspomóc zarówno dział marketingu i wsparcia technicznego, jak i windykacji.
Przekazując pierwszy kontakt voice botowi, oszczędzamy czas swoich pracowników
i jesteśmy w stanie oddelegować ich do bardziej zaawansowanych zadań.
Jest to znacząca oszczędność czasu, zasobów i pieniędzy.
Outsourcing call center w formie bota głosowego pozwala na ciągłe monitorowanie działań.
Dzięki cyklicznym raportom możemy na bieżąco weryfikować scenariusze rozmów
i stale udoskonalać narzędzie tak, aby jego kontakt z klientem był jeszcze bardziej naturalny
i satysfakcjonujący, przynosząc firmie wymierne korzyści.
Sprawdź, jakie branże mogą zyskać na dedykowanych rozwiązaniach głosowych.
Jeżeli nie widzisz rozwiązania dla siebie, pamiętaj, że możemy dopasować Hellobota
do Twoich indywidualnych potrzeb i preferencji.
Masz pytania? Wątpliwości?
Chętnie na nie odpowiemy!