Voicebot wsparciem wirtualnej restauracji
Ghost kitchen
Lokale, które korzystają z opcji ghost kitchen nie mają zazwyczaj swojego lokalu, a jedynie kuchnię, która przygotowuje dania na wynos, a następnie przekazuje je dostawcy. Zamówienia składa się wówczas drogą tekstową bądź telefoniczną. Choć niektóre restauracje korzystają z platform do zamawiania jedzenia, koszty są na tyle wysokie, że wiele z nich decyduje się na wewnętrzną automatyzację usługi.
I tu z pomocą przychodzi voicebot
- solidne wsparcie wirtualnych restauracji
Korzyści z automatyzacji procesu zamawiania jedzenia
Dlaczego warto?
Wykorzystanie bota głosowego w usługach ghost kitchen pozwala na optymalizację kosztów i czasu pracy obsługi lokalu. Jest to wygodna, skuteczna i niezawodna opcja, która sprawdzi się w każdej restauracji, szczególnie że duży odsetek zamówień wciąż odbywa się telefonicznie i za pośrednictwem gotówki.
Przyjmowanie większej liczby zamówień w tym samym czasie bez zajętej linii
Rezygnacja z drogich pośredników
Możliwość oddelegowania pracowników do bardziej odpowiedzialnych zadań
Pełna personalizacja voicebota i dostosowanie go do potrzeb danej restauracji
Rozbudowane scenariusze rozmów pozwalające na zebranie szczegółowych informacji na temat zamówienia
Klient może wypowiadać się swobodnie i własnymi słowami – bot bezbłędnie wyłapuje jego intencje
Jakie części procesu może zautomatyzować voicebot?
Obsługiwane operacje
Jako część ghost kitchen, bot głosowy ma ułatwić przyjmowanie zamówienia restauracji, jak i jego składanie klientowi.
W czym dokładnie pomoże?
Perspektywa klienta
- Przedstawi menu i przyjmie zamówienie na konkretne danie, uwzględniając jego ewentualną specyfikację i wielkość (np. średnia pizza na cienkim cieście)
- Zarejestruje adres, na który ma być dostarczone jedzenie
- Potwierdzi zamówienie i adres oraz przyjmie uwagi do zamówienia
- Poda kwotę zamówienia wraz z dostawą
- Prześle link do strony, na której można dokonać płatności za zamówienie
- Prześle wiadomość SMS potwierdzającą złożenie zamówienia
Perspektywa restauracji
- Voicebot może być zintegrowany z istniejącym systemem restauracji. Jeżeli lokal nie posiada własnego systemu, zamówienia mogą być wyświetlane na przygotowanym prostym interfejsie
- Obsługa otrzymuje komunikat o zamówieniu jak tylko wpłynie ono do systemu
- Bot może pobierać z systemu informacje o menu, dodatkach i cenach
- Rozwiązanie działa jak kelner przynoszący zamówienie do kuchni, a obsługa może łatwo zmienić status zamówienia np. na gotowe do odbioru, wydano itp.