
Bot dla fotowoltaiki
W ostatnich latach zapotrzebowanie na energię elektryczną znacznie wzrosło. Z roku na rok przybywa również konkurencyjnych firm, które walczą o każdego potencjalnego klienta. Jedną z popularnych metod pozyskania nowych użytkowników jest komunikacja telefoniczna wykorzystująca rozmowę z botem. Czy jednak zawsze jest to skuteczne rozwiązanie? Wszystko zależy od tego, jak przygotujemy zarówno samego bota, jak i scenariusz rozmowy.
Dlaczego warto?
- Rezygnacja z drogich pośredników
- Możliwość oddelegowania pracowników do bardziej odpowiedzialnych zadań
- Pełna personalizacja voicebota i dostosowanie go do potrzeb danej firmy
- Rozbudowane scenariusze rozmów pozwalające na zebranie szczegółowych informacji
- Możliwość obsługi większej liczby klientów w tym samym czasie
- Klient może wypowiadać się swobodnie i własnymi słowami – bot bezbłędnie wyłapuje jego intencje
Obsługiwane operacje
W czym dokładnie pomoże bot?
Voicebot może być zintegrowany z istniejącym systemem. Jeżeli z kolei firma nie posiada własnego systemu, obsługą procesu można zarządzać na przygotowanym przez nas interfejsie.
W panelu zarządzania widać, ile rozmów odbył bot oraz ile z nich zakończyło się sukcesem. Rozmowy można też z łatwością odtworzyć i przeanalizować.
Bot może pobierać z systemu aktualne informacje na temat usług firmy, cennika, itp.
Voicebot może również umówić spotkanie z konsultantem w celu podpisania umowy, prezentacji produktu lub jego montażu.
