loader
Sprytny konsultant telefoniczny, który zainteresuje usługą

Bot dla fotowoltaiki

W ostatnich latach zapotrzebowanie na energię elektryczną znacznie wzrosło. Z roku na rok przybywa również konkurencyjnych firm, które walczą o każdego potencjalnego klienta. Jedną z popularnych metod pozyskania nowych użytkowników jest komunikacja telefoniczna wykorzystująca rozmowę z botem. Czy jednak zawsze jest to skuteczne rozwiązanie? Wszystko zależy od tego, jak przygotujemy zarówno samego bota, jak i scenariusz rozmowy.

Korzyści z automatyzacji procesu komunikacji z klientem

Dlaczego warto?

Wykorzystanie bota głosowego w usługach call center dla firm oferujących fotowoltaikę pozwala na optymalizację kosztów i czasu pracy innych osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Jest to wygodna, skuteczna i niezawodna opcja, która sprawdzi się w wielu sytuacjach.
Jakie części procesu może zautomatyzować voicebot?

Obsługiwane operacje

W czym dokładnie pomoże bot?

Voicebot może być zintegrowany z istniejącym systemem. Jeżeli z kolei firma nie posiada własnego systemu, obsługą procesu można zarządzać na przygotowanym przez nas interfejsie.

W panelu zarządzania widać, ile rozmów odbył bot oraz ile z nich zakończyło się sukcesem. Rozmowy można też z łatwością odtworzyć i przeanalizować.

Bot może pobierać z systemu aktualne informacje na temat usług firmy, cennika, itp.

Voicebot może również umówić spotkanie z konsultantem w celu podpisania umowy, prezentacji produktu lub jego montażu.