
statusu
Hellobot – Automatyczna weryfikacja statusu realizacji
Sprawdzenie statusu naszej przesyłki czy otwartej sprawy reklamacyjnej
w każdym momencie to priorytet, aby być na bieżąco i wiedzieć,
co się dzieje w związku ze złożoną przez nas dyspozycją.
Statusy są aktualizowane natychmiastowo.
Szybki sposób na sprawdzenie ich dostarcza Hellobot.
Ma on zawsze prawdziwe informacje, których udziela klientom
po wstępnej weryfikacji. Nieważne, w jakiej branży działasz – jeśli Twoich
użytkownicy lubią wiedzieć, co się dzieje, to zoptymalizuj proces weryfikacji statusów.
Dlaczego warto?
Dając klientom dodatkowy kanał, poza internetem,
masz możliwość obsłużenia jeszcze większej grupy zainteresowanej Twoimi usługami.
Bot posiada swoją bazę danych, więc statusy są zawsze aktualne.
- Optymalizacja procesu weryfikacji statusów niezależnie od branży, w której działa firma
- Pracownicy mogą skupić się na obsłudze klienta
- Dodatkowy kanał informacji dla wszystkich klientów
- Wdrożenie bota do obecnego systemu obsługi, aby automatyzacja była szybka i prosta
- Proces staje się szybki i efektywny
- Zawsze aktualne informacje, dzięki pobieraniu statusów “na żywo”
Jakie operacje może obsłużyć bot?
Przede wszystkim bot może podać wiele statusów jeden po drugim –
jeśli, na przykład, zamówiliśmy wiele przesyłek. Jest on funkcjonalnym narzędziem,
które definitywnie skraca czas pozyskiwania informacji o jakichkolwiek statusach.

Jak może wyglądać rozmowa?
Weryfikacja statusu przebiega w bardzo prosty sposób.
Wystarczy podać dane przesyłki czy numer sprawy, a bot błyskawicznie
sprawdzi dane w bazie i poda klientowi odpowiednią informację.


Jak uruchomić bota?
Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika.
Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?

- Posted on
- Anna Kufel
Sztuczna inteligencja od lat wspiera branżę medyczną w automatyzacji codziennych procesów. Roboty pomagają lekarzom w komunikacji z pacjentem, organizacji wizyt, a nawet w coraz efektywniejszej diagnostyce. Nie próżnują również w czasach pandemii. Jak wykorzystujemy voiceboty w walce z koronawirusem i na których płaszczyznach sprawdzają się najlepiej? Oto przegląd branżowych rozwiązań głosowych – niewidzialnych pomocników wspierających […]

- Posted on
- Anna Kufel
Nowy rok, nowy voicebot? Sztuczna inteligencja nie śpi, a jej rozwój wpływa też na rozwiązania głosowe. Choć nadal są relatywnie świeże, znajdują swoje miejsce na rynku i biorą udział w czynnym rozwoju kolejnych przemysłów. Wciąż czekamy na moment kiedy wystrzelą niczym rakieta, ale póki co przedstawiamy kilka najbardziej realistycznych prognoz na 2021 rok. Trudne czasy […]

- Posted on
- Anna Kufel
Ostatnia dekada przyniosła znaczny skok zachorowań w obszarze zdrowia psychicznego. Szacuje się, że ponad 264 miliony osób na całym świecie choruje obecnie na depresję, 1 na 5 dzieci i nastolatków cierpi na choroby psychiczne, a uzależnienie od alkoholu potrafi zabić nawet 3 miliony kobiet i mężczyzn rocznie. Statystyki są nieubłagane, ale wszystkie te zaburzenia mogą […]

- Posted on
- Anna Kufel
Jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić, że sztuczna inteligencja i tworzone na jej podstawie narzędzia staną się tak popularnym, powszechnie używanym udogodnieniem. Samochód radzący sobie na drodze bez kierowcy? Odkurzacz sprzątający mieszkanie podczas naszej nieobecności? Asystent głosowy zastępujący człowieka w obsłudze klienta? To tylko niektóre z wynalazków, które mają za zadanie zapewnić nam […]

- Posted on
- Beata Slupek
Aplikacja Hellobot, personalizowany voicebot, jest innowacyjnym projektem opartym o komendy głosowe, które są jedyną formą komunikacji użytkownika i stanowią interfejs głosowy (voice user interface) oprogramowania. Naszym celem było zbudowanie platformy umożliwiającej uruchamianie botów głosowych automatyzujących procesy biznesowe w kanale głosowym. Specyfika tego nowoczesnego rozwiązania niosła za sobą konieczność zastosowania do niego odpowiednich technik i metod […]

- Posted on
- Hellobot team
Z jednej strony, w dobie digitalizacji oraz w wyniku pandemii odcinającej nas od klasycznych usług oczekujemy wygodnych rozwiązań mobilnych. Z drugiej – medycyna wciąż kojarzy nam się z kontaktem bezpośrednim lekarza z pacjentem i trochę ciężko nam zrozumieć, jak można wystawiać diagnozy online. Tymczasem telemedycyna prężnie się rozwija, a boty stają się jej integralną częścią. […]

- Posted on
- Hellobot team
Żyjemy w czasach, w których coraz więcej czynności wykonują za nas komputery. Zdarza się, że potrzebują naszej pomocy, lecz i tak sprawnie automatyzują wiele działań. Czasem mogą wręcz zastąpić człowieka i wykonywać jego obowiązki. Kiedyś zaskoczeniem były boty, które mogły odpisywać na wiadomości tekstowe. Teraz możemy z taką maszyną porozmawiać – na przykład przez telefon. […]

- Posted on
- Hellobot team
Call center wciąż cieszy się niesłabnącą popularnością wśród firm, którym zależy na sprawnej i skalowalnej obsłudze klienta. Zdarza się jednak, że takie rozwiązanie okazuje się zupełnie nieefektywne i nie sprawdza się w momentach, kiedy rośnie liczba zapytań, a pracownicy są zasypani pracą lub wtedy, kiedy chcemy zaoferować swoim odbiorcom więcej usług. Istnieje wiele sposobów na […]

- Posted on
- Hellobot team
Nowocześni konsumenci mają coraz większe wymagania. Nie jest to zresztą nic dziwnego – ciągła cyfryzacja i automatyzacja procesów biznesowych przyzwyczaja ich do błyskawicznej reakcji na ich potrzeby. Obsługa klienta dostępna 24/7, stały kontakt z firmami, wydzwanianie bez potrzeby tylko po to, aby czekać na swoją kolej, załatwianie codziennych spraw wyłącznie za pomocą smartfona – lista […]

- Posted on
- Hellobot team
Planowanie procesu przeprowadzenia warsztatów produktowych dla naszej najświeższej innowacyjnej usługi o nazwie Hellobot – spersonalizowanego bota głosowego dla niemal każdego biznesu – okazało się nie lada wyzwaniem. Ale udało się! W tym poście znajdziecie case study produktu wraz z naszymi głównymi celami, rozwiązaniami i wynikami, jakie udało nam się osiągnąć. Zapnijcie pasy. Ruszamy! Hellobot to […]