
wizyty
Hellobot – voicebot do potwierdzania i zmiany terminu wizyt
Niepotwierdzanie wizyt, niezależnie od branży, często wpływa na produktywność.
Brak informacji po stronie klienta sprawia, że wizyty nie są przekładane czy odwoływane,
co uniemożliwia zorganizowanie pracy w odpowiedni sposób.
Zautomatyzowanie potwierdzania wizyt z udziałem Hellobota pozwala
uniknąć niezagospodarowanych godzin, gdyż wcześniejsza informacja
o odwołanej lub przełożonej wizycie pozwala wpisać innego klienta
na jej miejsce, lub przeznaczyć ten czas na inne czynności.
Potwierdzanie wizyt to większa efektywność zespołu
oraz zwiększona satysfakcja obsłużonych klientów.
Dlaczego warto?
Zamiast oddawać proces w ręce pracowników, którzy muszą zostać przeszkoleni
i poświęcać sporo czasu na potwierdzanie wizyt z klientami, bot może robić
to przez całą dobę i z wieloma klientami jednocześnie.
To ogromna oszczędność zasobów, które można przeznaczyć
na indywidualną obsługę klienta.
- Zwiększenie efektywności dzięki maksymalnej optymalizacji czasu poświęconego na wizyty
- Zawsze aktualne dane na temat kalendarza wizyt i możliwość wprowadzania zmian na bieżąco
- Potwierdzanie wizyt o każdej porze i z wieloma klientami jednocześnie dzięki automatyzacji
- Uproszczenie procesu i odciążenie pracowników, aby mogli przejąć inne procesy
- Kompleksowa obsługa polegająca na zatwierdzaniu, przekładaniu i odwoływaniu wizyt
- Skonkretyzowanie procesu, aby zajmował jak najmniej czasu
Jakie operacje może obsłużyć bot?
Hellobot będzie dzwonił do klientów z odpowiednim wyprzedzeniem
i prosił ich o potwierdzenie umówionej wizyty. W przypadku niepotwierdzenia
dokona odwołania lub przełożenia terminu.

Jak może wyglądać rozmowa?
Badanie satysfakcji możemy wykonywać w zaplanowanym terminie
lub natychmiast po realizacji usługi, np. zakończeniu wizyty serwisowej
w salonie samochodowym. Przykładowy dialog Hellobota z Klientem
może zostać zrealizowany w następujący sposób.


Jak uruchomić bota?
Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika.
Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?

- Posted on
- Anna Kufel
Sztuczna inteligencja od lat wspiera branżę medyczną w automatyzacji codziennych procesów. Roboty pomagają lekarzom w komunikacji z pacjentem, organizacji wizyt, a nawet w coraz efektywniejszej diagnostyce. Nie próżnują również w czasach pandemii. Jak wykorzystujemy voiceboty w walce z koronawirusem i na których płaszczyznach sprawdzają się najlepiej? Oto przegląd branżowych rozwiązań głosowych – niewidzialnych pomocników wspierających […]

- Posted on
- Anna Kufel
Nowy rok, nowy voicebot? Sztuczna inteligencja nie śpi, a jej rozwój wpływa też na rozwiązania głosowe. Choć nadal są relatywnie świeże, znajdują swoje miejsce na rynku i biorą udział w czynnym rozwoju kolejnych przemysłów. Wciąż czekamy na moment kiedy wystrzelą niczym rakieta, ale póki co przedstawiamy kilka najbardziej realistycznych prognoz na 2021 rok. Trudne czasy […]

- Posted on
- Anna Kufel
Ostatnia dekada przyniosła znaczny skok zachorowań w obszarze zdrowia psychicznego. Szacuje się, że ponad 264 miliony osób na całym świecie choruje obecnie na depresję, 1 na 5 dzieci i nastolatków cierpi na choroby psychiczne, a uzależnienie od alkoholu potrafi zabić nawet 3 miliony kobiet i mężczyzn rocznie. Statystyki są nieubłagane, ale wszystkie te zaburzenia mogą […]

- Posted on
- Anna Kufel
Jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić, że sztuczna inteligencja i tworzone na jej podstawie narzędzia staną się tak popularnym, powszechnie używanym udogodnieniem. Samochód radzący sobie na drodze bez kierowcy? Odkurzacz sprzątający mieszkanie podczas naszej nieobecności? Asystent głosowy zastępujący człowieka w obsłudze klienta? To tylko niektóre z wynalazków, które mają za zadanie zapewnić nam […]

- Posted on
- Beata Slupek
Aplikacja Hellobot, personalizowany voicebot, jest innowacyjnym projektem opartym o komendy głosowe, które są jedyną formą komunikacji użytkownika i stanowią interfejs głosowy (voice user interface) oprogramowania. Naszym celem było zbudowanie platformy umożliwiającej uruchamianie botów głosowych automatyzujących procesy biznesowe w kanale głosowym. Specyfika tego nowoczesnego rozwiązania niosła za sobą konieczność zastosowania do niego odpowiednich technik i metod […]

- Posted on
- Hellobot team
Z jednej strony, w dobie digitalizacji oraz w wyniku pandemii odcinającej nas od klasycznych usług oczekujemy wygodnych rozwiązań mobilnych. Z drugiej – medycyna wciąż kojarzy nam się z kontaktem bezpośrednim lekarza z pacjentem i trochę ciężko nam zrozumieć, jak można wystawiać diagnozy online. Tymczasem telemedycyna prężnie się rozwija, a boty stają się jej integralną częścią. […]

- Posted on
- Hellobot team
Żyjemy w czasach, w których coraz więcej czynności wykonują za nas komputery. Zdarza się, że potrzebują naszej pomocy, lecz i tak sprawnie automatyzują wiele działań. Czasem mogą wręcz zastąpić człowieka i wykonywać jego obowiązki. Kiedyś zaskoczeniem były boty, które mogły odpisywać na wiadomości tekstowe. Teraz możemy z taką maszyną porozmawiać – na przykład przez telefon. […]

- Posted on
- Hellobot team
Call center wciąż cieszy się niesłabnącą popularnością wśród firm, którym zależy na sprawnej i skalowalnej obsłudze klienta. Zdarza się jednak, że takie rozwiązanie okazuje się zupełnie nieefektywne i nie sprawdza się w momentach, kiedy rośnie liczba zapytań, a pracownicy są zasypani pracą lub wtedy, kiedy chcemy zaoferować swoim odbiorcom więcej usług. Istnieje wiele sposobów na […]

- Posted on
- Hellobot team
Nowocześni konsumenci mają coraz większe wymagania. Nie jest to zresztą nic dziwnego – ciągła cyfryzacja i automatyzacja procesów biznesowych przyzwyczaja ich do błyskawicznej reakcji na ich potrzeby. Obsługa klienta dostępna 24/7, stały kontakt z firmami, wydzwanianie bez potrzeby tylko po to, aby czekać na swoją kolej, załatwianie codziennych spraw wyłącznie za pomocą smartfona – lista […]

- Posted on
- Hellobot team
Planowanie procesu przeprowadzenia warsztatów produktowych dla naszej najświeższej innowacyjnej usługi o nazwie Hellobot – spersonalizowanego bota głosowego dla niemal każdego biznesu – okazało się nie lada wyzwaniem. Ale udało się! W tym poście znajdziecie case study produktu wraz z naszymi głównymi celami, rozwiązaniami i wynikami, jakie udało nam się osiągnąć. Zapnijcie pasy. Ruszamy! Hellobot to […]