
który perfekcyjnie obsłuży Twoich Klientów!
Hellobot – zaawansowany bot głosowy
Porozumiewanie się za pomocą mowy jest jedną z podstawowych interakcji występujących w naszym życiu.
Sprawia to, że wszelkie nowe wprowadzane na rynek rozwiązania głosowe są dla nas naturalne,
a interakcje proste i niewymagające nauki obsługi dodatkowych narzędzi i systemów.
Bot głosowy to oprogramowanie wykorzystujące interfejs głosowy do komunikowania się z człowiekiem za pomocą
mowy naturalnej. Wykorzystanie botów głosowych umożliwia szybsze załatwienie wielu spraw
konsumentów w tym samym czasie, zwiększając skalowalność i dostępność obsługi,
przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.
W czym mogę pomóc?
Bot może zastępować człowieka w wybranych czynnościach. W kanale telefonicznym roboty
głosowe służą do automatyzacji i optymalizacji procesów obsługi klientów.
Rozwiązanie to nie wymaga instalowania dodatkowych programów lub aplikacji.
Nie znalazłeś procesu, który chciałbyś usprawnić?
Daj nam znać, w czym możemy Ci pomóc
Dlaczego warto?
Wirtualny konsultant odciąży Twoich pracowników od powtarzalnych kontaktów w kanale telefonicznym.
Jest gotowy obsługiwać Twoich klientów 24 godziny na dobę, efektywnie, bez przerw i zawsze na maksimum możliwości.
Dzięki wykorzystaniu bota głosowego możesz dowolnie skalować ilość obsługiwanych klientów
w zależności od potrzeb biznesowych.
24/7/365
365 dni w roku dostępności i gotowości
100%
Produktywności, jakości i braku błędów
Do 70%
optymalizacji kosztu pracodawcy
Do 60%
redukcji kosztu utrzymania procesu
Co mówią nasi klienci?

Jako lider innowacji na polskim rynku dealerów samochodowych, zdecydowaliśmy się na automatyzację obsługi telefonicznej naszych Klientów w obszarze potwierdzania wizyt przeglądów serwisowych pojazdów, informowaniu o gotowości samochodu do odbioru oraz badaniu satysfakcji Klientów. Hellobot spełnił nasze oczekiwania zarówno w zakresie optymalizacji kosztów, jak i poprawy jakości obsługi naszych Klientów.
Grzegorz Lellek, CEO Grupa Lellek





Kto stworzył Hellobota?
Bot głosowy Hellobot powstał w dziale Research & Development firmy Iteo.
Oferujemy nasze doświadczenie i wiedzę z wielu obszarów takich jak
– technologie głosowe, integracje systemów, sztuczna inteligencja i tworzenie dedykowanego oprogramowania
komputerowego. Dzięki zapleczu technologicznemu możemy dostosować Hellobota
do Państwa potrzeb oraz zintegrować się z Państwa istniejącą infrastrukturą
– jak CRMy, systemy billingowe czy programy księgowe.
Potrzebujesz wiedzieć więcej?

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Amazon zrewolucjonizował zakupy online już w 1995 roku i wciąż wiedzie prym na rynku e-commerce. Choć od tego czasu zmieniło się naprawdę wiele, największą rewolucję wprowadziła Alexa – cyfrowa asystentka Amazona, która powstała między innymi po to, aby usprawnić proces robienia zakupów. Oprócz kontrolowania natężenia światła, odtwarzania muzyki i regularnych pobudek, Alexa, wraz z rozwiązaniami […]

- Posted on
- Anna Kufel
Żyjemy w czasach, w których zamówienie taksówki sprowadza się do kilku kliknięć w aplikacji. Są jednak klienci, którzy wolą robić to w tradycyjny sposób – czyli dzwoniąc – i przemysł taksówkarski powinien dostosować się również do nich. Nie musi to oznaczać zatrudniania zespołu pracowników zmuszonych do odbierania setek połączeń telefonicznych dziennie. Dziś taka usługa może […]

- Posted on
- Aneta Skoczewska
Świat nieustannie idzie do przodu, ewoluuje i dostosowuje się do potrzeb konsumentów oraz globalnych warunków. Według ekspertów pandemia przyspieszyła cyfrową rewolucję nawet o 7 lat, a wartość światowego rynku sztucznej inteligencji ma szansę wzrosnąć do 190 miliardów dolarów do 2025 roku. Mieliśmy okazję być świadkiem tego technologicznego boomu, szczególnie w przypadku botów głosowych. Stworzono już […]

- Posted on
- Anna Kufel
Dzisiejsza technologia umożliwia przeprowadzenie swobodnej rozmowy telefonicznej z różnymi rodzajami rozwiązań głosowych. Pozwalają one na zastąpienie człowieka w miejscach, gdzie konwersacja u podstaw sprowadza się do zestawu wypowiedzi oraz odpowiedzi, powtarzalnych w każdej rozmowie. Hellobot jako bot głosowy pozwala na kompleksowe przetwarzanie zapytań użytkownika, udostępniając szereg różnego rodzaju możliwości o charakterze sztucznej inteligencji oraz integrację […]

- Posted on
- Anna Kufel
Czy wiedzieliście, że pierwsze systemy rozpoznające mowę powstały już w latach 50. XX wieku? Choć początkowo były w stanie zrozumieć jedynie liczby, dziś, po ponad 70 latach ciągłego rozwoju, osiągnęły wreszcie ludzki poziom dokładności. Stale obserwujemy jak rozwijają się w różnych przemysłach i łączą z innymi technologicznymi nowinkami. A jedną z nich jest właśnie IoT […]

- Posted on
- Anna Kufel
Pamiętacie rodzinę Jetsonów ze słynnej kreskówki Hanna-Barbera? Czy wiecie, że ten stworzony w latach 60. sitcom przewidział większość nowoczesnych technologicznych trendów wprowadzonych lata po jego produkcji? Wideokonferencje, tablety, roboty sprzątające, smartwatche, drony, płaskie telewizory i hologramy to tylko niektóre z nich, lecz czegoś ewidentnie brakuje – nie doczekaliśmy się jeszcze latających samochodów. Trzeba jednak przyznać, […]

- Posted on
- Anna Kufel
Ghost kitchen, znane również pod nazwami wirtualna restauracja, shadow, dark lub cloud kitchen, to względnie nowa inicjatywa, która ujrzała światło dzienne około 2 lata temu. Choć kuchnia prowadzona przez duchy wydaje się świetną koncepcją wyciągniętą wprost ze stronic Harry’ego Pottera, idea jest zupełnie inna. Nazwa odnosi się do restauracji, które działają tylko i wyłącznie w […]

- Posted on
- Anna Kufel
Słuchasz audiobooków zmywając naczynia, włączasz podcast, kiedy idziesz pobiegać, prosisz Alexę, żeby włączyła Twoją ulubioną muzykę, kiedy bierzesz kąpiel, lub pytasz Siri o prognozę pogody zanim wybierzesz się na wycieczkę? Głos stał się nieodłączną częścią naszego życia – jest naszym codziennym pomocnikiem, dostawcą rozrywki i wszechwiedzącym informatorem. Komunikuje się poprzez lodówki, telewizory, smartwatche i coraz […]

- Posted on
- Anna Kufel
Być może brzmi to dość niewiarygodnie, ale rozwiązania głosowe i aplikacje przeznaczone do rozpoznawania mowy są obecne w świecie logistyki już od początku lat 90. Choć były niezwykle pomocne przez wiele lat, tradycyjne technologie z użyciem wielkich słuchawek i niewygodnych mikrofonów nie są wystarczającą odpowiedzią na wymagania użytkowników i zaawansowanej ery cyfryzacji. Jednak od tamtej […]

- Posted on
- Anna Kufel
Sztuczna inteligencja od lat wspiera branżę medyczną w automatyzacji codziennych procesów. Roboty pomagają lekarzom w komunikacji z pacjentem, organizacji wizyt, a nawet w coraz efektywniejszej diagnostyce. Nie próżnują również w czasach pandemii. Jak wykorzystujemy voiceboty w walce z koronawirusem i na których płaszczyznach sprawdzają się najlepiej? Oto przegląd branżowych rozwiązań głosowych – niewidzialnych pomocników wspierających […]