
awaryjne
W przypadku jakiejkolwiek awarii należy reagować szybko.
Często niestety dodzwonienie się na infolinię jakiegokolwiek
operatora graniczy z cudem. To może powodować nie tylko dyskomfort
związany z awarią, ale czasem nawet być niebezpieczne.
Optymalizacja procesu z Hellobotem przyjmowania zgłoszeń
pozwala znacznie zwiększyć satysfakcję klientów, którzy chcą mieć
swoją sprawę niezwłocznie przyjętą przez operatora i rozwiązaną
jak najszybciej. Bot automatycznie wysyła zgłoszenie
do systemu, co skraca czas rozwiązywania sprawy.
Dlaczego warto?
O każdej porze dnia i nocy i każdego dnia – nawet w niedziele i święta
– bot może przyjmować zgłoszenia i informować klientów
o szacowanym czasie oczekiwania na odpowiedź z serwisu.
Udziela także informacji na temat statusu spraw.
- Natychmiastowe przesyłanie zgłoszeń o awariach do panelu administracyjnego w odpowiednim dziale obsługi
- Udzielanie rzetelnych informacji na temat większych awarii w siecI
- Spokój i opanowanie w sytuacji kryzysowej, kiedy kontakt z klientami jest wzmożony
-
Bot informuje klientów, kiedy ich sprawa
zostanie rozwiązana i potwierdza wizyty
serwisantów -
Klienci mogą zgłaszać awarie w każdym
momencie, nawet w nocy lub w święta - Brak kolejek oczekiwania na połączenie
Jakie operacje może obsłużyć bot?
Przede wszystkim, klient zestresowany awarią otrzymuje natychmiastowy
kontakt i informację o tym, że jego zgłoszenie automatycznie zostaje zapisane
w bazie. Bot towarzyszy mu na każdym etapie – od zgłoszenia do rozwiązania sprawy.

Jak może wyglądać rozmowa?
Ustalenie, czego dotyczy awaria i poznanie szczegółów związanych
z jej powstaniem oraz ramami czasowymi to priorytet.
Bot zada klientowi szczegółowe pytania i poinformuje
o dalszych krokach związanych ze sprawą.


Jak uruchomić bota?
Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika.
Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?

- Posted on
- Anna Kufel
Sztuczna inteligencja od lat wspiera branżę medyczną w automatyzacji codziennych procesów. Roboty pomagają lekarzom w komunikacji z pacjentem, organizacji wizyt, a nawet w coraz efektywniejszej diagnostyce. Nie próżnują również w czasach pandemii. Jak wykorzystujemy voiceboty w walce z koronawirusem i na których płaszczyznach sprawdzają się najlepiej? Oto przegląd branżowych rozwiązań głosowych – niewidzialnych pomocników wspierających […]

- Posted on
- Anna Kufel
Nowy rok, nowy voicebot? Sztuczna inteligencja nie śpi, a jej rozwój wpływa też na rozwiązania głosowe. Choć nadal są relatywnie świeże, znajdują swoje miejsce na rynku i biorą udział w czynnym rozwoju kolejnych przemysłów. Wciąż czekamy na moment kiedy wystrzelą niczym rakieta, ale póki co przedstawiamy kilka najbardziej realistycznych prognoz na 2021 rok. Trudne czasy […]

- Posted on
- Anna Kufel
Ostatnia dekada przyniosła znaczny skok zachorowań w obszarze zdrowia psychicznego. Szacuje się, że ponad 264 miliony osób na całym świecie choruje obecnie na depresję, 1 na 5 dzieci i nastolatków cierpi na choroby psychiczne, a uzależnienie od alkoholu potrafi zabić nawet 3 miliony kobiet i mężczyzn rocznie. Statystyki są nieubłagane, ale wszystkie te zaburzenia mogą […]

- Posted on
- Anna Kufel
Jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić, że sztuczna inteligencja i tworzone na jej podstawie narzędzia staną się tak popularnym, powszechnie używanym udogodnieniem. Samochód radzący sobie na drodze bez kierowcy? Odkurzacz sprzątający mieszkanie podczas naszej nieobecności? Asystent głosowy zastępujący człowieka w obsłudze klienta? To tylko niektóre z wynalazków, które mają za zadanie zapewnić nam […]

- Posted on
- Beata Slupek
Aplikacja Hellobot, personalizowany voicebot, jest innowacyjnym projektem opartym o komendy głosowe, które są jedyną formą komunikacji użytkownika i stanowią interfejs głosowy (voice user interface) oprogramowania. Naszym celem było zbudowanie platformy umożliwiającej uruchamianie botów głosowych automatyzujących procesy biznesowe w kanale głosowym. Specyfika tego nowoczesnego rozwiązania niosła za sobą konieczność zastosowania do niego odpowiednich technik i metod […]

- Posted on
- Hellobot team
Z jednej strony, w dobie digitalizacji oraz w wyniku pandemii odcinającej nas od klasycznych usług oczekujemy wygodnych rozwiązań mobilnych. Z drugiej – medycyna wciąż kojarzy nam się z kontaktem bezpośrednim lekarza z pacjentem i trochę ciężko nam zrozumieć, jak można wystawiać diagnozy online. Tymczasem telemedycyna prężnie się rozwija, a boty stają się jej integralną częścią. […]

- Posted on
- Hellobot team
Żyjemy w czasach, w których coraz więcej czynności wykonują za nas komputery. Zdarza się, że potrzebują naszej pomocy, lecz i tak sprawnie automatyzują wiele działań. Czasem mogą wręcz zastąpić człowieka i wykonywać jego obowiązki. Kiedyś zaskoczeniem były boty, które mogły odpisywać na wiadomości tekstowe. Teraz możemy z taką maszyną porozmawiać – na przykład przez telefon. […]

- Posted on
- Hellobot team
Call center wciąż cieszy się niesłabnącą popularnością wśród firm, którym zależy na sprawnej i skalowalnej obsłudze klienta. Zdarza się jednak, że takie rozwiązanie okazuje się zupełnie nieefektywne i nie sprawdza się w momentach, kiedy rośnie liczba zapytań, a pracownicy są zasypani pracą lub wtedy, kiedy chcemy zaoferować swoim odbiorcom więcej usług. Istnieje wiele sposobów na […]

- Posted on
- Hellobot team
Nowocześni konsumenci mają coraz większe wymagania. Nie jest to zresztą nic dziwnego – ciągła cyfryzacja i automatyzacja procesów biznesowych przyzwyczaja ich do błyskawicznej reakcji na ich potrzeby. Obsługa klienta dostępna 24/7, stały kontakt z firmami, wydzwanianie bez potrzeby tylko po to, aby czekać na swoją kolej, załatwianie codziennych spraw wyłącznie za pomocą smartfona – lista […]

- Posted on
- Hellobot team
Planowanie procesu przeprowadzenia warsztatów produktowych dla naszej najświeższej innowacyjnej usługi o nazwie Hellobot – spersonalizowanego bota głosowego dla niemal każdego biznesu – okazało się nie lada wyzwaniem. Ale udało się! W tym poście znajdziecie case study produktu wraz z naszymi głównymi celami, rozwiązaniami i wynikami, jakie udało nam się osiągnąć. Zapnijcie pasy. Ruszamy! Hellobot to […]