loader
undraw_segment_analysis_bdn4
Zdefiniowane procesy call center dla wybranych branż

Gdzie można wykorzystać bota głosowego?

Zapewnienie możliwości kontaktu z usługą czy marką za pomocą smartfona, bez kolejki i opóźnień stało się standardowym wymaganiem klienta. Dostępność usługi i informacji, bez konieczności fizycznej obecności, jest podstawą działania efektywnych firm i biznesów. W kanale telefonicznym klienci oczekują od obsługi call-center pełnej dostępności, braku kolejki i efektywnej możliwości obsługi swojego zgłoszenia. Rozmowa powinna być przeprowadzona w sposób naturalny, ale standaryzowany. Hellobot odpowiada w 100% na te potrzeby. Oferujemy predefiniowane boty głosowe do obsługi kluczowych procesów dla konkretnych branż.

 

Medycyna

Umawianie, przekładanie i odwoływanie wizyt u lekarzy i specjalistów, informacje o zabiegach i wynikach badań bez kolejek i z dostępnością 24/7 to oferta skierowana do laboratoriów diagnostycznych, prywatnych gabinetów lekarskich, przychodni i szpitali.

Motoryzacja

Informacje o samochodach dostępnych w ofercie, umawianie przeglądów i napraw oraz wstępna diagnostyka samochodów może być realizowana dla dealerów samochodowych, warsztaty samochodowe, stacje diagnostyczne i komisów samochodowych.

Ubezpieczenia

Dobór i zakup ubezpieczenia komunikacyjnego, turystycznego, majątkowego czy na życie, przedłużenie ubezpieczenia oraz zgłaszanie szkód obsługiwane przez wirtualnego doradcę telefonicznego 24 godziny na dobę, bez oczekiwania i przełączania do kolejnych doradców.

Branża Beauty

Umawianie, przekładanie i odwoływanie wizyt, prezentacja informacje o zabiegach i promocjach to oferta dedykowanego bota głosowego dla salonów fryzjerskich, salonów kosmetycznych, SPA i salonów masażu.

Dostawcy ISP/TV/VoIP

Informacje o ofercie, sprzedaż i zamawianie usług, zgłaszanie awarii technicznych czy braku internetu oferujemy dla lokalnych i krajowych dostawców telewizji i internetu.

Energetyka

Dla operatorów systemów dystrybucyjnych, sprzedawców mediów i biur obsługi klienta, oferujemy obsługę kluczowych procesów w kanale telefonicznym jak podawanie stanów liczników, zgłaszania awarii, umawiania wizyt, sprawdzanie statusu spraw, informowanie o wizycie, prezentację oferty czy ocieplanie leadów.

Edukacja

Informacje o ofercie i zajęciach, zapisy na zajęcia oraz informowanie o wynikach egzaminów to bot głosowy dedykowany dla szkół, przedszkoli, szkół językowych i uczelni.

Gastronomia

Zamawianie jedzenia na wynos, rezerwacja stolików oraz prezentacja oferty to usługa dedykowane dla portali do zamawiania posiłków, restauracji, firm cateringowych i pubów.

Hotelarstwo

Dokonywanie, odwoływanie, zmienianie rezerwacji, zamawianie usług dodatkowych czy prezentacja oferty promocyjnej

Nieruchomości

Informacje na temat ofert nieruchomości, zgłoszenie nieruchomości do sprzedaży oraz umawianie na dni otwarte oferujemy deweloperom oraz agencjom pośrednictwa nieruchomości.

Hosting

Sprawdzanie dostępności domen, zakup domen i serwerów wirtualnych, zgłaszanie problemów technicznych oraz resetowanie haseł z pomocą bota głosowego dla providerów usług hostingowych.

Sklepy internetowe

Składanie zamówień, dokonywanie zwrotów i reklamacji oraz informacje o statusach zamówień obsługiwane przez bota głosowego bez pomyłek i oczekiwania na linii.

Transport

Prezentacja informacji o rozkładach lotów tabeli odjazdów i przyjazdów, zakupie i zwrocie biletów oraz zamawianiu taksówek

Fitness

Informacje o ofercie, zakup karnetów, zapisy na zajęcia, przypominanie o zajęciach, ćwiczeniach oraz motywacjach podczas ćwiczeń

Kultura i rozrywka

Umożliwienie zakupu i zwrotu biletów, prezentacja repertuaru, informacja o nadchodzących wydarzeniach oraz wyszukiwanie spektakli zgodnie z wymaganiami klienta

Aktywny wypoczynek

Informacje o ofercie, zakup/zwrot biletów oraz dokonywanie rezerwacji na kręgielni, parkach trampolin, w szkołach narciarskich czy ściankach wspinaczkowych przez wirtualnego recepcjonistę to czysta przyjemność dla sportowców.

Finanse

Informacje o usługach, sprzedaż kart kredytowych i pożyczek gotówkowych doradztwo finansowe, dobór usług, przygotowywanie oferty i realizacja kalkulacji przeprowadzona przez wirtualnego doradcę banku, domu maklerskiego czy funduszu inwestycyjnego.

Turystyka

Informacje o ofercie, wyszukiwanie wycieczek zgodnie z wymaganiami klienta, dokonywanie, odwoływanie i zmienianie rezerwacji oraz informowanie o opóźnieniach w lotach to procesy zdefiniowane dla biur podróży i touroperatorów.

Artykuły o botach głosowych

Potrzebujesz wiedzieć więcej?