loader

Hellobot – voicebot do automatycznego uwierzytelniania tożsamości klientów

Uwierzytelnianie tożsamości klienta w sposób automatyczny pozwala
zoptymalizować wiele procesów. Można użyć tej funkcji bota głosowego w celu
przekierowywania klientów do odpowiednich konsultantów telefonicznych.

Hellobot wspiera spersonalizowaną i skuteczną obsługę klienta,
pozwalając pracownikom skupić się na rozwiązywaniu problemów.
Identyfikacja klientów oraz ich zapytań i problemów przed rozpoczęciem
rozmowy pozwala skrócić czas poświęcony na szukanie optymalnych
rozwiązań i ogranicza nieprawidłowo przydzielone rozmowy.

undraw_forms_78yw
Korzyści z automatyzacji procesu autentykacji

Dlaczego warto?

Każda automatyzacja procesów wiąże się z niższymi kosztami
i zaoszczędzonym czasem. Pracownicy Twojej firmy będą mogli poświęcić swój
czas na budowanie relacji z klientami i pomaganie im w trudnościach.
To prawdziwa wartość dla każdego, kto chce wejść w kontakt z Twoją marką.

Jakie części procesu możemy automatyzować?

Jakie operacje może obsłużyć bot?

Hellobot będzie odpowiedzialny za wstępną autentykację tożsamości klienta oraz identyfikowanie
jego potrzeb
w celu przypisania go do odpowiedniego działu obsługi klienta.

automatyczna indentyfikacja klientów
Przykładowy dialog realizowany przez voicebota

Jak może wyglądać rozmowa?

Badanie satysfakcji możemy wykonywać w zaplanowanym terminie
lub natychmiast po realizacji usługi, np. zakończeniu wizyty serwisowej
w salonie samochodowym. Przykładowy dialog Hellobota z Klientem
może zostać zrealizowany w następujący sposób.

 

Autentyfikacja
bot głosowy
Wdrożenie bota głosowego w kanale telefonicznym

Jak uruchomić bota?

Proces wdrożenia Hellobota jest szybki i prosty. W znacznej większości przypadków wymaga mniejszego zaangażowania ze strony organizacji niż przeprowadzenie rekrutacji i onboardingu nowego pracownika. 

Artykuły o botach głosowych

Potrzebujesz Wiedzieć Więcej?